Monte Durado

Jeg trodde disse mallene var L260, men ifølge denne artikkelen av Jan Erik Telnes, er de ikke det og har ennå ikke fått et L-nummer.

Hvor store blir disse, anbefalt karstørrelse, og er de omnivore?
Trine T
Jeg trodde disse mallene var L260, men ifølge [URLBLOCK1] av Jan Erik Telnes, er de ikke det og har ennå ikke fått et L-nummer. Hvor store blir disse, anbefalt karstørrelse, og er de omnivore?

Min leksgruppe på 6 går i et 180 liter. De kan bli rundt 12-13 cm. De er omnivore, men de liker best proteinrikt for. Hos meg går det mye i JBL plecochips og Wardley rekepellets.
Noen selger er du ikke Geir

Hva med å skyte inn at disse kan kjøpes får en meget rimelig penge i Tromsø på Tirsdag

[External Image]
Jeg så de i en dyrebutikk for noen uker siden. De nærmest ropte til meg at jeg måtte kjøpe dem. Det var muligens dine "barn"?

Jeg gjorde nok en tabbe, enda jeg har høytidelig lovd meg selv å ikke kjøpe uten å undersøke!
Siden dette var en butikk som det skrytes mye av, stolte jeg på madammen da hun sa de ikke ble større enn "dette" (sa hun og viste 7-8 cm med fingrene) og sa videre at anbefalt karstørrelse var fom 60l.

Det ble til at jeg kjørte lykkelig hjem med 3 stk. Men det ligger an til en aldri så liten omplassering i karene mine om en stund: Disse går foreløpig i 60, men i 160l har jeg allerede en L066 og disse kan krysses forstår jeg.

Kanskje lykken står meg bi, og jeg får råd til og finner plass til et enda større kar i tillegg
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap