Sjekk tjukkabolla!

Ikke før jeg kom hjem i dag med mine ny innkjøpte maller så jeg hvor utrolig feit den ene er!! Har ikke sett på maken,den må ha fått mye god mat på butikken Det er ikke forstoppelse for hun driter som bare det! Men jeg bør vel sette den på diett? I forbindelse med dette lurer jeg på hvor mange dager jeg kan la være å gi mallemat, av hensyn til de "slanke" som kanskje trenger litt mer enn hunn her?
Ser ikke bort fra at denne damen er full av egg
hmm..sier du det! Det kan bli intressant å finne ut. Får en fullvoksen hann neste helg,kanskje det blir liv i mallehulen etterhvert
Om det var forstoppelse, skulle hun ikke drite konstant Det ligger i ordet, at ting er stoppet opp.
Noen fisk kan ha "sivende" avføring ved forstoppelse, men slett ikke alle. Har ikke sett ansictrus med slike tendenser.

Tipper at den rett å slett er velfødd, og derfor driter ut det meste som spises så og si ufordøyd. Ser ikke bort i fra at hun er rognstinn i tillegg
Hihi, ho var kjempe søt Håper du får noken egg snart^^
Det var ei solid dame, ja Grattis med ny fisk, og lykke til med henne
hehe,takk håper på at det er egg hun har og ikke bare rund i buken
Hun er nok rognstinn
Har sett dette et par ganger nå, både på ancistrus sp. og L-144, og så det senest rundt 17. april da jeg hadde vendt en ny ancistrushunn til malawi-pH. Oppi karet ventet en glad herre med bart - og vet dere hva som skjedde et par dager senere??? Gjett!
Han vil i hvert fall ikke prate med henne lenger, for han er opptatt med å passe barn, hehe!... Raskeste mallesjekkingen jeg noen gang har sett...
Tjohei!
hehe...håper på det forløpet til meg også! Hannemallen kommer på mandag og det skal bli spennende!! Hula står klar til de allerede
Oj! Oppdaget plutselig at hunancistrusen min ser akkurat like tjukk ut. Da må jeg vel kanskje finne en mann til henne.

I alle fall: Lykke til med det framtidige (foreldre)paret!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap