- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Når ser man kjønnsforskjell på ancistrus?
Når ser man kjønnsforskjell på ancistrus?
Postet 13.02.08 kl 22:36
Endret: 14.02.08 kl 12:32
Postet 13.02.08 kl 23:08
Postet 14.02.08 kl 00:22
Postet 14.02.08 kl 00:34
Vil bare komme med en liten erfaring: Jeg kjøpte to maller som skulle være Ancistrus i juli 2007 og de viste seg å være L001. Fant ut dette fordi mallene mine vokste noe veldig på kort tid. De var bittesmå da jeg kjøpte de og etter et snaut halvår var de bltt 15 cam lange ! Jeg ga de bort, for jeg har kun 70 liter. Ancistrus vokser saktere og blir ikke så store som L001 kan bli.
Det er tydeligvis endel dyrebutikker som ikke kan nok om mallene de selger...
Det er tydeligvis endel dyrebutikker som ikke kan nok om mallene de selger...
Postet 14.02.08 kl 11:50
Postet 14.02.08 kl 12:27
Postet 14.02.08 kl 14:42
Malin.PDet der er ikke en Ancistrus, men en [URLBLOCK1] ;)
hva! Dyrebutikken har alt for dårlig peiling, jeg skulle ha ancistrus. Spiser disse bra med alger da?? Kjøpte 2, de var i forskjellig kar.
Jeg fikk vite at jeg kunne ha ancistrus siden de vokser tregt, men hvis disse vokser fort så går ikke det altså. Synter de var rart når venninnen min kom på besøk å bare "oi, den har vokst mye. Skulle ikke denne vokse tregt?"
Syntes også at det var rart med en ancistrus på ca 12-13 cm som ikke hadde fårtt noen barter...
Da bør jeg nok bare levere han tilbake, og den andre også da sikkert?!?!
invisterer i noe annet som spiser alger...
Legger ved et bilde av den andre fyren, er dette også en L001??
Postet 24.02.08 kl 15:13
Postet 24.02.08 kl 15:27
Jeg skulle ha 2 ancistrus å fikk 2 foskjellige maller som ikke var ancistrus. hmm, får vell bare kjøre tilbake å levere de. Kan ikke ha 2 så store i karet mitt jeg vettu...
tar ikke sjangsen på at de faktisk klarer å gi meg ancistrus neste gang heller, er det noe annet som spiser alger(flink) og som gjerne rydder litt også som jeg kan ha (som ikke vokser for fort)?? noen anbefalinger?
Det irriterer meg egentlig å få sendt med feil slik som det der.
tar ikke sjangsen på at de faktisk klarer å gi meg ancistrus neste gang heller, er det noe annet som spiser alger(flink) og som gjerne rydder litt også som jeg kan ha (som ikke vokser for fort)?? noen anbefalinger?
Det irriterer meg egentlig å få sendt med feil slik som det der.
Postet 24.02.08 kl 15:39