Pris golden nugget/blue ghost

Skulle gjerne hatt en pris på en av disse, evnt begge to, da jeg kanskje skal kjøpe en av de senere.
På forhånd takk.
Golden nugget ligger iallefall på pris i Vestfold fra 3-400,- prs stk for 4-6cm store fisker.

Når det gjelder L-128(Blue Ghost) har jeg betalt fra 400-600,-

Den billigeste var vel rundt 7-8cm og den største rundt 15cm
Ok, takk for kjapt svar.
Er dette fisker som ikke lager mye bråk og ikke gjemmer seg bort hele dagen?

Hvis du skulle hatt en av de, hvem hadde du valgt?
Vel jeg har bare L-128 selv og disse viser seg, men ikke forvent at de er fremme hele tiden. Mange hjemme steder og litt dempet belysning hjelper den til å føle seg trygg. Huler og røtter hvor den kan hjemme seg er et must.
den bør også få agurk/squashi ny og ned ellers vil du se litt hull i sverdplantene dine:P
Tom Kristiansen
Huler og røtter hvor den kan hjemme seg er et must.

Det blir vel ikke noe problem i en 450liter
Hehe nei det burde det jo ikke bli, og er jo en veldig flott malle. Den liker også en del strøm, men tilpasser seg fint vanlig selskapsakvarie.
Har du funnet noen butikker som har dem inne?
Nei, dessverre. Men de er vel ikke noe problem for nettbutikkene å bestille de? Jeg sendte en e-post til zooutsalget og håper de kan få det inn, skal ha 2uker ferie nå, så haster ikke.
Eneste jeg har fått av nettbutikker på østlandsområdet og evt skaffe det var aquamanias, men de eksemplarene han fikk inn fra columbia var det vel, var i dårlig form. Så da blei det ikke noe handling med ham den gangen. Men vet han fikk dem i god stand igjen og jeg fikk en mail av han for en stund tilbake at nå var de klare for salg. Men da hadde jeg allerede skaffa meg 3 stk fra diverse butikker i Vestfold som hadde fått inn noen eksemplarer. Går jo ann å ringe ham og høre om han har flere igjen av de, eller kanskje noen her vet om han har det.

Han hadde dem for salg på den gamle hjemmesiden sin, og dette var VF eksemplarer på ca 15cm som han tok 550,- for.

Så du får ha lykke til med jakten
Mange dyrebutikker tar jo sikkert inn fisken til deg dersom su spørr pent!
Inaktiv bruker
ga ikke mere en 250 for stk for Golden ca 10cm lange, husk å mate med bunn tabbeletter ret før du skrur av lyset eller etter at det er av, ellers dauer dem.
De har noen ganske store (10-12cm) i dyrebutikken på Strømmen Storsenter til rundt 400
Er en del L 128 ( ca. 10 stk ) på 10 - 12 cm på Buster Zoo på Haugenstua til 500,-.
golden nugget ligger på 300-400kr i østfold i alle fall.
Golden nugget.
Hos Zoologen i skien koster Golden nugget på 8-12 cm 269,- Vet ikke om de har dem nå lenger. de hadde golden nuggeter med både store og små prikker.
Inaktiv bruker
her i kristiansannd så ilger prisen på Golden nugget fra 250 til 400 kroner og det er for fisk på 3 til 7 cm størelse =
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Bruun
Reklame for plussmedlemskap