Noen som kan hjelpe meg litt her?

Er dette samme type fisk. Å hva heter denne/disse.
Bildene er av to forskjellige fisker.

Fikk det for meg i går at det kan være en L 080, men ble veldig usikker igjen.. Den største har uansett hår på brystet ("pels" på kroppen).
Hmm.vanskelig å si. men kan det være en Hypancistrus debilittera (Sjokolade-sebrapleco L129)?
oi. ja. mulig.. da ble det jo nesten bare enda værre.. hehe.. kikket i en malle bok i dag, å det er mye som likner.
tør ikke engang gjette L-nummer på disse. Men kan se ut som du har en av hvart kjønn da hannene fort er piggete og hunnene glatte hos en del arter.
jepp. da har jeg en hann og tre damer jeg da muligens.. æsj da så vanskelig.
Plussmedlem
En eller annen peckoltia?
kjenne igjen stripete maller er som å kjenne igjen en zebra i en flokk på 100, men det er vel folk her inne som kan dette, de ligner veldig på mine L129

Mvh Per
Den øverste er vel en pekoltia mener jeg, og den nederst syntes jeg med en gang lignet på en ung L-001 - men mye mulig jeg tar veldig feil altså...
har sjekket litt rundt, og jeg tror det er en peckoltia. muligens L104
For å gjøre forvirringen større , dem ligner veldig på den ene malla mi som jeg tror er L204.

Jon
Omy.. Dette blir jo bare vasnskeligere og vanskeligere.. huff altså.. Men jeg heller fortsatt i retning L080 men jeg er ingen malle ekspert... Huffameg..

Tusen takk folkens uansett hva dette er.. hehe
Ser veldig ut som klovnepleco L-104, Fikk du ikke vite dette når du kjøpte ? :P
Mulig det er klovnepleco.. haha nei det gjorde jeg ikke for personen jeg kjøpte de av viste ikke hva det var. Men uansett jeg må le litt altså for jeg aner ikke hva de koster en gang egentlig.
Ser de ikke så altfor ofte i butikkene, tror jeg har sett de til rundt 200kr
Dette er nok Panaqolus maccus L-104. Flott fisk.

E
er nok det da.. de er vertfall utrolig kule.. Men de har ikke lest i kunskaps basen at de skal være sky. For mie de fyker rundt opp å ned på røttene oppi karet mitt og er ikke redde i det hele tatt..
Trond Ferkingstad
Ser de ikke så altfor ofte i butikkene, tror jeg har sett de til rundt 200kr

Haha 200 pr stk?? fikk 4 for prisen av 1 jeg da.
Plussmedlem
Vanlig pris rundt her er ca 100.-/stk + -
Flott fisk, men de gjemmer seg mye og griser som fy
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap