Kjønsforskjell på l-046

Hei.
Jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med å se kjønnsforskjellen på disse zebraene. De er ikke så veldig gamle men jeg håper at et trent øye kan hjelpe meg....
Må bare komentere
dem var nydelige skal dem være så heldig å få bo i 11 000 ? vis det var det det var då
Det er nok ingen vits i å sette de i 12 000 literen for da kommer vi jo aldri til å se de, men jeg har lyst til å drette de derfor må jeg jo skjekke at jeg har av begge kjønn...
Næmmen kristin da... er det dine? Hehe På det siste bildet er det ihvertfall en hunn til høyre, den feite ellers tror jeg nok at du har begge kjønn.
ja vi får satse på at det er begge kjønn...
De skal gå med samme sump som diskus drettekarene så kansje de finner ut at de også skal legge egg...
Får håpe at det blir noe action
si fra om du får yngel! Jeg er på jakt etter sebraer
Så pene dem var. Hvor mye koster en sånn?
Prisen er ca.1000-1500,- per stykk for voksne eksemplarer.
ok. og hvor får jeg tak i den til den lave prisen? butikken min kunne ta den inn med da for 4000kr ut til meg og det ble litt for dyrt
L046 selges for den prisen privat.
Ingen jeg vet om som ville ha solgt en voksen zebra for 1000-1500 kr stk når prisen på yngel privat ligger på 700-800 kr stk. Tipper nok du må opp i nærmere 2000 kr stk.
jeg har nå kjøpt 7 L046! Disse måtte jeg betale 700 kr stykk for. desse er ca 3 - 3,5 cm!

Erlend D Bertelsen sin artikkel om L046 er godt lesestoff for de som ønsker nærmere bekjentskap med L046.

Utrolig saktevoksende maller og de holder deg på pinebenken lenge før de belønner din tålmodighet
Hei!

Jeg er ingen ekspert, men jeg prøver å lære mer om kjønnsforskjell på L046. Du har nok begge kjønn, men jeg synes jeg ser en forholdsvis stor overvekt av hanner. For et mer sikkert svar, bør du nok sjekke med Erlend D Bertelsen

Gratulerer med flotte fisk!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap