Prisantydning på oppdrettsvariant?

opptrettsvarianten heter ancistrus sp. Dragon.. kjøpte dem i dyrebutikk for 220 kr i en størrelse av 5-6cm.. har nå fått masse malle unger som snart er klare for levering, men vet ikke hva jeg skal ta for dem pr stk? tips?
Hvis dette er nok en variant av vanlig oppdrettsancistrus så kan du selge yngelen for ca. kr 20 - 40,-.
Vet ikke..
veit ikke hva det egentlig er, de vet ikke det i dyrebutikken heller (ancistrus sp. dragon sto i innkjøpslistene fra sverige) mer om den har jeg egentlig ikke funnet. den er brun med mørkere prikker i brunt også er den gul på undersiden.. hvis du går inn på mine akvarier og ser på de gamle bildene fra 375L kan du se den dårlig bilde men du kan jo kanskje se noe
Høres ut som blanding av vanlig ancistrus og den såkalte L144.
Det er jo slike blandinger man normalt forsøker å unngå ved å ikke ha flere forskjellige typer ancistrus i samme kar.
Hei
vet det, hat 3 forskjellige typer i 3forskjellige kar.. tror neppe den står på innkjøpslistene til imaso hvis det skulle være 144 og vanlig ancistrus, vil da håpe at dem også prøver og unngå det! men alt i kategorien sp. er jo oppdrettsvarianter..
Imazo importerer bl.a. fra Tsjekkia.
Det mange fisk som blir krysset der. L144 er nok ikke hellig i så måte.

Sp. er ikke ensbetydende med oppdrettsvarianter.
Forklaring på [URL=http://akvaforum.no/ordliste.cfm#sp.]sp. finner du bl.a. her[/URL].
Inaktiv bruker
Malene Jacobsen
opptrettsvarianten heter ancistrus sp. Dragon.. kjøpte dem i dyrebutikk for 220 kr i en størrelse av 5-6cm.. har nå fått masse malle unger som snart er klare for levering, men vet ikke hva jeg skal ta for dem pr stk? tips?

Tror desverre at du ble litt lurt i den dyrebutikken:P
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap