I går tok jeg turen til utsiden av gøteborg, dette var himmelriket.
Jeg vil kalle butikken Kents Ciklider på utsiden av Gøteborg perleporten for Ciklide elskere. Malawi, Tropheus osv har han i mengder og typer jeg aldri har sett, helt fantastisk utvalg.
Som alltid gikk jeg totalt bananas når jeg kommer til en slik butikk, og gikk ut derfra med 40+ fisk.
Blant disse 40 var det selvfølgelig VF av en Malawi som ikke finnes i Norge, og er i Sverige for første gang på 5 år. Bilder kommer-)
Ellers hadde han rikt utvalg på alt vanlig og uvanlig, til gode priser. Handlet meg noen flotte røde zebraer, aldri sett så dyp flott rødfarge noe sted. Og til billig penge.....
Servicen hans var og meeeget bra, fortalte om de typer du spurte om og hva de passet sammen med.
Gir denne butikken ternigkast 6, og jeg kan endel om butikker. Har besøkt sikkert 50 siste 4 mnder...
Skal legge ut bilder av de jeg kjøpte her senere i dag, litt sliten etter 75 mil og lite søvn!!
MVH
Thomas
Som alltid gikk jeg totalt bananas når jeg kommer til en slik butikk, og gikk ut derfra med 40+ fisk.
Blant disse 40 var det selvfølgelig VF av en Malawi som ikke finnes i Norge, og er i Sverige for første gang på 5 år. Bilder kommer-)
Ellers hadde han rikt utvalg på alt vanlig og uvanlig, til gode priser. Handlet meg noen flotte røde zebraer, aldri sett så dyp flott rødfarge noe sted. Og til billig penge.....
Servicen hans var og meeeget bra, fortalte om de typer du spurte om og hva de passet sammen med.
Gir denne butikken ternigkast 6, og jeg kan endel om butikker. Har besøkt sikkert 50 siste 4 mnder...
Skal legge ut bilder av de jeg kjøpte her senere i dag, litt sliten etter 75 mil og lite søvn!!
MVH
Thomas
Postet 28.03.08 kl 08:31
Postet 28.03.08 kl 08:32
Postet 28.03.08 kl 08:37
Postet 28.03.08 kl 08:38
Postet 28.03.08 kl 10:26
Postet 28.03.08 kl 10:32
Postet 28.03.08 kl 15:27
Postet 28.03.08 kl 20:59
Endret: 28.03.08 kl 21:03
Postet 28.03.08 kl 21:02
Endret: 28.03.08 kl 21:03
Postet 28.03.08 kl 21:08
Postet 28.03.08 kl 21:17
Nol Ciklidhobby är en helt otrolig butik om man är intresserad i malawi/Tanganyika samt de fantastiska Viktoriaciklider
Kent som han heter som driver butiken är en av de få som har ett utval av Viktoriaciklider han har 6-7 arter inne hela tiden.
Det som är bra med Nol är att de har bra priser bra kvalitet samt att du får den fisken som han säger dvs att om du köper en ungfisk så kan du lita på att det är rätt sort!
Så får du reda på lokation var fisken kommer ifrån för det är ju jätte viktigt så den får just den färgen som du kanske har sett på foto.(eller i akvarium hos kent)
Tror han har ca 200 akvarium i butiken om jag inte min fel .samt en hel del på bakrummet tror det är 160st.
Ps är du medlem i Nordiska ciklidsällskapet eller medlem i Fredrikstad akvarieklubb har du 10%
mvh Kjell
Kent som han heter som driver butiken är en av de få som har ett utval av Viktoriaciklider han har 6-7 arter inne hela tiden.
Det som är bra med Nol är att de har bra priser bra kvalitet samt att du får den fisken som han säger dvs att om du köper en ungfisk så kan du lita på att det är rätt sort!
Så får du reda på lokation var fisken kommer ifrån för det är ju jätte viktigt så den får just den färgen som du kanske har sett på foto.(eller i akvarium hos kent)
Tror han har ca 200 akvarium i butiken om jag inte min fel .samt en hel del på bakrummet tror det är 160st.
Ps är du medlem i Nordiska ciklidsällskapet eller medlem i Fredrikstad akvarieklubb har du 10%
mvh Kjell
Postet 29.03.08 kl 08:03
Kjell BegbyNol Ciklidhobby är en helt otrolig butik om man är intresserad i malawi/Tanganyika samt de fantastiska Viktoriaciklider ;-) Kent som han heter som driver butiken är en av de få som har ett utval av Viktoriaciklider han har 6-7 arter inne hela tiden. Det som är bra med Nol är att de har bra priser bra kvalitet samt att du får den fisken som han säger dvs att om du köper en ungfisk så kan du lita på att det är rätt sort! Så får du reda på lokation var fisken kommer ifrån för det är ju jätte viktigt så den får just den färgen som du kanske har sett på foto.(eller i akvarium hos kent) Tror han har ca 200 akvarium i butiken om jag inte min fel .samt en hel del på bakrummet tror det är 160st. Ps är du medlem i Nordiska ciklidsällskapet eller medlem i Fredrikstad akvarieklubb har du 10% mvh Kjell
Han er fantastisk til og hjelpe, og han vet nok meste om ciklider. Han har drevet med ciklider siden 1973, da tror jeg man kan LITT-=)
Postet 29.03.08 kl 08:53
Endret: 29.03.08 kl 08:54
Postet 29.03.08 kl 08:55
Endret: 29.03.08 kl 08:57
Postet 29.03.08 kl 09:31