du er heldig om sebraen bare napper finner på guppyen.. mest sansynlig så ville de vel spise de opp, i alle fall når det blir litt størrelse på den.. de går vel genrelt best i sammen med andre ciklider, som f.eks jack dempsey, juvelciklider, oscar.. har hatt de sammen med nevnte fisker selv men da i en 530ltr.. disse trenger litt plass.. å mona. finnes det søramerikanske sebraciklider?? jeg trodde disse var ifra sentralamerika, men det kan hende jeg er litt på jordet igjenn 8-) men ellers så stemmer det godt det mona sier, begynner de først å legge egg så får du nesten ikke til å slutte 8-) å da krever de litt plass å er enda noen hakk mer aggresiv en til vanlig.. joda ett part stykker kan vel kansje gå i en 110ltr en stund men jeg vil tro at disse trenger litt større plass etterhvert som de vokser...
her står det jo litt om den å minimumskar her står på 160ltr, men skal en ha flere typer ciklider så holder det ikke med akvarier på under 200ltr.. nesten fristet til å si 300ltr men det er jo meg å mine meninger 8-))