Oscar ciklidene mine sloss...

Hei. Oscar ciklidene mine driver å angriper hverandre, er det noen som vet hva dette kan være for?

Har lurt på muligheten at de har for lite kar, men de har alltid bodd i dette karet fra forrige eier. Er dette problemet så blir jeg nok desverre nødt til å selge dem

Kommer link til video så fort den er lastet opp..

-Finn-Robin
Akvaholiker
Hei. Oscar ciklidene mine driver å angriper hverandre, er det noen som vet hva dette kan være for? Har lurt på muligheten at de har for lite kar, men de har alltid bodd i dette karet fra forrige eier. Er dette problemet så blir jeg nok desverre nødt til å selge dem :'( Kommer link til video så fort den er lastet opp.. :) -Finn-Robin

http://www.youtube.com/watch?v=Mlf2irZEljg

karet er foresten på 210 liter

-Finn-Robin
Hvis du bryr deg om fiskenes beste, er du dessverre nødt til å selge dem uansett. De bør ha over dobbelt så stor plass som de har nå.

Hvis det ikke er plassmangelen som forårsaker slåssingen, så kommer uansett plassmangelen til å forårsake andre problemer framover.

Å holde oscar i en 210-liter er å kjempe et håpløs kamp mot virkeligheten. Det er en kamp det ikke går an å vinne.
De har vel gått i dette karet fra de var små, men det betyr jo ikke at de kan fortsette å gå der når de blir store. Har du lest om Oscar? Minste anbefalte størelse er 500L

Den videosnutten din var ikke hyggelig å se på, ingen av dem har noen mulighet til å komme seg vekk fra hverandre De har i allefall ingen framtid i et så lite kar
Noen som vil kjøpe Oscarer?

Jeg har kun hatt de i det karet i en uke. For å se an hvordan ståa ville være med dem.

Har ett 540 liters kar til, men desverre er bunnglasset knust. Så det er ikke klart idag "/
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap