Hvor mye vill du ha betalt blågurami og blå acara og purperhodebarbe og malle

Blågurami og Blå acara og purperhodebarbe og malle har di voksene av alle hann og hunn avls par av blå acara hvor mye ville du ha betalt for alt? eller en av di?
Tommy Holmen
Blågurami og Blå acara og purperhodebarbe og malle har di voksene av alle hann og hunn avls par av blå acara hvor mye ville du ha betalt for alt? eller en av di?

vel.. jeg kjøpte et lekspar av Blå acara for 99; på dyrebutikken.. (begge for 99; altså)
Tommy Holmen

Blå acara er som regel ikke noe en kjøper, men får gratis. har selv fått leiksparet jeg selv har. Er det bare 1 malle? Antar det er ancistrus det her er snakk om? Å kjøpe denne sammensetningen av fisk er ikke noe jeg ville kjøpt: Barbene og guramiene har jeg ingen erfaring med. Antar dette er så "vanlig" fisk at en ikke får så mye igjen for det. Kanskje et par hundre lapper om du er heldig?
Okei
eller så hiver jeg di do=)
Tommy Holmen
eller så hiver jeg di do=)

Det er ikke en ok måte å behandle levende vesner på !

Om du ikke vil ha de selv, så gi de heller bort til noen som kan gi de er bra liv. Hvis ikke, avliv de med et slag mot hode, og kast i matavfallet. Akvariefisker som kastes i do kan faktisk spre smitte ut til Norske villfiskbestander.

Levèr de til en dyrebutikk, eller legg ut en annonse under rubrikker her på forumet.
Hvorfor ikke gi dem bort? Lag en ordentlig annonse på rubrikkdelen i forumet.

Det er i alle fall forkastelig å hive dem i do!! Jeg håper du ikke mener det for alvor. Om du ikke får gitt dem bort, må du avlive dem på en ordentlig måte før du kaster dem i søppla, ikke i do.
Ja nei
jo skla ta di og har 2 anonser her inne
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap