Er denne gravid?

En veninne av meg har en guppy hunn som jeg tror er gravid så jeg skal prøve å legge ut bilde her )

Prøvde å få tatt et bra bilde, men var ikke så enkelt med en så livlig fisk :p

Den såg ganske tjukk ut i forhold til den andre hunnen
Den Guppyen er veldig gravid :P

Les artikkelen om Guppy for tips og råd
Den er soleklart gravid ja. Det kan ta veldig lang tid før den føder, så be henne om å ikke bli bekymret.
takk for raskt svar )

Syntes den såg litt gravid ut ja :p

Hvor lang tid kan de ta da? par uker?? )
En guppy går gravid i rundt fire uker.
Malin.P
Den Guppyen er veldig gravid :P Les [URLBLOCK1] for tips og råd :)


Oi oi, etter å ha lest artikkelen om guppy så ser jeg at hannene mine skal få flere hoer Noen eksempler på flyteplante? å pris på slik plante?? )

Vil jo at noen bebiser skal vokse opp vettu Blir morsomt, sammenlignet mine guppyer med venninnen min sine, og tror jeg har 2 gravide selv, 2 av 3 hunner. Men den siste er sikkert gravid den også, bare ikke blit stor enda. Bruker vell fort å bli gravid når det er hanner i nærheten )
Det er en del som selger planter billig her på forumet. Se under Rubrikk her øverst på siden. For mer informasjon om forskjellige planter så les i Plantebasen under Kunnskap her øverst. Du kan også høre med zoobutikken om de kan bestille planter til deg og hva de koster. Er du opprådd så kan de fleste stilkplanter brukes som flyteplanter i en periode til du får tak i de plantene du helst vil ha.

Lykke til med guppyene
takk ) tenkte på å skaffe meg hornblad
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap