Første Phallichthys tico yngel. Hvor mange er vanlig?

Fått mine første yngel på Phallichthys tico i dag, og er kjempeglad for det. Fant bare fire, men ville ikke rote så mye i karet da de er litt sky. Moren er ikke veldig stor, men er det noen som vet hvor mange unger det er vanlig at denne rasen får?
Det er en art. Ikke en rase

Har aldri tellt antall i kullet desverre.
Hei hei. Ok så er det ikke en rase, men en art. Kanskje litt sleivhendt med ordene her.

Vet du, at du har veldig mange rekearter/raser som jeg har veldig lyst på. Kommer du til å selge noen av dem etter en tid..... eller ???
Jeg vil selge unna etterhvert som jeg får mange av de forskjellige artene.

De eneste jeg har riktig mange av for øyeblikket er disse her

håvard jeg kjøper vis du sender med kystbussen ?
Da vil jeg veldig gjerne stå på venteliste for de grønne rekene dine, og om du har lyst til å selge noen av de du har overskudd av, så vil jeg gjerne ha noen av dem også.

Regner ikke med at du kommer til Oslo med det første, men om du skal noen annen plass, så kanskje vi kan møtes på halvveien. Eller du kan sende meg noen når det blir litt varmere i været.
Jeg skal ikke lage en salgstråd av dette, men jeg sender reker med Posten i kasse. I en liten kasse pakker jeg 40 reker for 10,-pr. st. Med post og materialutgifter blir det totalt omtrent 500,- for 40 reker. Det er nok til alle som vil ha. Må også legge til at jeg ikke vet sikkert hva slags art dette er. Det kan også se ut som Denne.

Post evt. bestilling pr mail siden dette ikke er en salgstråd:

havards@online.no



Hei!

Jeg har aldri sett mer enn 6-7 yngel per kull.
Hei
Takker for det. Har nemlig klart å telle fem, så da er det innenfor normalen. Var bare redd disse vanligvis fikk 20, for da måtte jeg undersøke hvem som hadde tatt de andre. Er jo bare noen reker og maller der, så jeg trodde de var trygge.

Legger merke til at ynglene er mye mer "tøffe" enn foreldrene. De svømmer fritt rundt i karet, mens foreldrene gjemmer seg hele tiden. Håper alle kullene blir slik, for da får jeg sett litt mer til dem.
Håvard Støre Andresen
Jeg vil selge unna etterhvert som jeg får mange av de forskjellige artene.


Mener jeg på en eller annen måte smisket meg til en viss førsterett.

Hvis jeg husker feil, smisker jeg nå.

"Barske, flinke, tøffe og snille snuppelupp..??"
Tilfeldig bekjentskap
© RHD
Reklame for plussmedlemskap