- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- Suicidal-harakiri-bettadame?
Suicidal-harakiri-bettadame?
I løpet av 3 dager så har den ene kampfisk-dama mi hoppet 2 ganger ut av foringsluka og ned på gulvet.. I tillegg så har hun hoppet en gang opp i yngelboksen, skal si det ble liv.. og 3(!) ganger har hun landet oppå midt-staget under foring..
Ironisk nok heter de 2 kampfisk-damene mine Thelma og Louise..uten å røpe mer om en meget bra film enn det..
Etter gulv-landingene har hun vært litt groggy nede ved bunn i en 5-10 minutter..så er hun i full vigør igjen og klar til å jakte litt på stjerten til Louise.. Tøff dame det der.. men neppe den smarteste :o
Ironisk nok heter de 2 kampfisk-damene mine Thelma og Louise..uten å røpe mer om en meget bra film enn det..
Etter gulv-landingene har hun vært litt groggy nede ved bunn i en 5-10 minutter..så er hun i full vigør igjen og klar til å jakte litt på stjerten til Louise.. Tøff dame det der.. men neppe den smarteste :o
Postet 21.01.09 kl 22:17
Hahah! Lo litt av tittelen på tråden din.
Hadde en kampfisk som hoppet mye en gang jeg også.
Er det noen fisk i akvariet som stresser henne eller jager henne eller hopper hun bare "for fun"?
Hvis jeg var deg ville jeg sørget for at dekkglass etc var heeeelt tett.
En gang må bli den siste også for Thelma & Louise!
P.S.Thelma & Louise er en knakende god film forresten!
Hadde en kampfisk som hoppet mye en gang jeg også.
Er det noen fisk i akvariet som stresser henne eller jager henne eller hopper hun bare "for fun"?
Hvis jeg var deg ville jeg sørget for at dekkglass etc var heeeelt tett.
En gang må bli den siste også for Thelma & Louise!
P.S.Thelma & Louise er en knakende god film forresten!
Postet 21.01.09 kl 22:23
Hun ble ørlite jaga av Louise før, men nå er det blitt omvendt.. det har vært under foring at hun hopper ut av foringsluka, har heldekkende topp. Så jeg prøver å dekke litt til med hendene når jeg forer fra nå av. Så det har nok vært iver etter å få mat.. Kommer til å våkne til en tom yngelboks en morra med ei feit Thelma oppi :o
Postet 21.01.09 kl 22:48
Postet 21.01.09 kl 23:31
Postet 22.01.09 kl 00:16
Postet 22.01.09 kl 17:13
Postet 27.01.09 kl 22:26