Hjelp, hvilket kjønn er det på blå guramiane mine?

Noen som er gode på kjønnsbestemmelse av disse?
Huff, i går var ungane og handlet for gavekortet de ffikk til jul, og etter nøye overveielse falt de for svart neontetra og blå gurami...
Jeg hadde ikke satt meg inn i artene i fra før, vant til å stole på de som jobber i den butikken. Men, hun jenta som ekspederte svarte på mitt spørsmål at det ikke var viktig m kjønn, og at to var et godt antall.
Kan det bli mer galt? Men til hennes forsvar, tror ikke hun har jobbet der såå lenge da....
Ganske sikker på at jeg får komme tilbake med den ene om det er to hanner, de er egentlig ganske seriøse på fisk der! Men vil ikke ta de ut på en unødvendig stressende tur, er det to hunner så r det jo bare å kjøpe en mann til de
Syns den ene jager litt på den andre, og de legger seg til ro på hvert sitt sted, men innimellom ser de ut som perlevenner...ikke klok på de jeg...
Legger ved tre bilder som jeg klarte å få med ryggfinna på, ikke lett m mobilkamrea uten blits og fisker som ikke liker det blå lyset som kommer fem sekunder før bildet blir tatt (De er veldig like i form!)

Håper noen kan hjelpe meg!
De to øverste så ut som hann. den siste, ikke lett å se på det bildet..
Takk for tilbakemelding!!!!
Og der bekreftet du mine mistanker
De er helt like i formen på ryggfinna, så er nok to gutter da. Får nok ringe med butikken i morra så vi får en bedre løsning!

Så forresten i går på tråden din med keramikk"landsbyen", den ble jo herli!
Da en skulle ønske at en kjente noen som drev m keramikk!
Tilfeldig bekjentskap
© Arild Magnussen
Reklame for plussmedlemskap