Perlegurami egg ?

Inaktiv bruker
Eg har eit par perleguramier som går i ein 95l med ca. 15cm vannstand. Han har laga skumrede, og no lurer eg på om det er egg i det. Nåken så veit korleis guramiegg ser ut.

Grunnen til eg lurer på om det er egg, er at eg no oppdaga at det var fullt av "gule" gjevnstore "bobler" som eg trur kan ver egg.

Han har laga skumrede før og, men det er først no eg har senka vannstand, latt paret gå aleine og lav sirkulasjon.

Mvh.
Odd Arne : )

Har desverre dårlig kamera, så veit ikkje om det er verd å ta bilder. Trur ikkje det vil ha så masse å seie.
Klarer du å se om det er noe forskjell på det reiret han har bygd tidligere og det som er nå?
Veldig spennende oppdrett, forresten! Jeg har lyst å prøve meg med tid og stunder selv
Hvis du har et forstørrelsesglass kan du kanskje se at det faktisk er noe som ligger inne i boblene i redet, kanskje det er det gule du ser.
Ellers kan selv et ganske dårlig kamera ta gode bilder av stillestående ting som et skumrede. Så prøv å ta noen bilder av redet ovenfra, og se om du kan se egg i redet når du forstørrer opp bildet på pc'en.


Det burde ikke gå lenge før du ser ev haler fra reiret heller, om det er befruktede egg der
Inaktiv bruker
Då eg vakna i dag hadde eggene skifta farge. Så no ser dei ut som coryegg i minatyr. Dei er gjennomsiktig og så er dei mørke inni, så er ikkje lengre i tvil på om det er egg. Kan ta bilde no, men det vil nok bare bli svarte prikker som blir synlege vil eg tru, for dei er ganske små : ).

Er det nåken som har framgongsmåte på oppdrett og oppfostring. Første gong eg er borti så "liten" yngel. Eg rekner med at eg skal fjerne hu, og la han vere og passe på lengre. Skal han ut etter at dei er blitt frittsvømmande. Finner lite inf. på nettet.
Den første tiden (en ukes tid) må perlegurami-yngelen få infusorier å spise. Det finnes garantert noen oppskrifter her på forumet under "Oppdrett" på hvordan man lager en infusoriekultur. Det finnes dessuten ferdige yngelfôrblandinger (flytende) å få kjøpt på flaske, av typen "Liquifry" og lignende. Det er smått nok til yngel av eggleggere, men det beveger jo ikke på seg. Infusorier skal etter sigende være enkelt å lage selv av en bit tørket bananskall og en dråpe melk.

Jeg har forsøkt flere ganger å lage infusorier, men aldri fått det til. Alt jeg ender opp med er en stinkbombe i vinduskarmen som jeg nesten brekker meg av når jeg må helle det ut :p Men det er bare meg altså. Mange som har greid det helt fint.
Inaktiv bruker
Bør eg ta ut yngelen, eller bare la den ver i akvariet ? Skal eg fjerne hu/begge foreldra ? Han passer godt på yngelen og egga no, men eg veit ikkje korleis det vil gå når dei blir frittsvømmande.

Er heilt ny på denne type yngel. Har hatt 3 - 4 kull med C. aeneus, ellers er det bare arter som oppfostrer yngelen sjølv. ( Ancistrus, levendefødende osv. )
Inaktiv bruker
No er akvariet som gått som fullt av yngel. Utruleg mange. 500 + tenker eg.
Leste ein tråd om oppdrett på danio på NA, og der stod det at ein enkel måte å lage ifusorier på. Du kunne heilt enkelt bare ha eplesnegler i karet. Men vist det var snakk om mange, så kunne du ta å tørke bananskall, og deretter skjære opp i trening. Så hadde du terning i eit glas med vatn og lot det stå til det blei grumsete. Så tar du ut banana, og tilsetter grumsevatnet i yngeltanken

Legger ved linken her : )
Legger link til en annen artikkel som jeg håper kan være nyttig
Inaktiv bruker
Takk for linken
Var litt informasjon i den om oppvekst osv. så det passer jo fint. Skal begynne foringa i løpet av dei nermaste dagane, når eg ser at plommesekken er vekke. Så blir spennande å sjå om eg får det til denne første gongen, eller om det må fleire forsøk til
Uansett masse lykke til! Krysser fingrer, tær og finner!X
Inaktiv bruker
Takk
No er det fullt liv i 95l'eren. Bytta ut pumpa med luftdrevet filter, og no svømmer yngelen rundt i heila karet. Blir bare meir og meir overaska over kor mange det er. Dei begynner og å gå på forsjellige djupner, og det ser rett og slett ut som ein stor sværm med mygg.
Kan prøve å ta bilder, men det blir nok ikkje klare bilder, men får kansje sjå litt av megdene
Inaktiv bruker
Legger inn ein ny link eg fant om kossen du kan lage infusorie kultur/startkultur. Han her bruker ferske beter med skrellet potet.

Legger ved linken her
Inaktiv bruker
Har no tatt nokre bilder, men dei ble ikkje så bra. Kom seg etter eg tok av blitsen, men det er endo ikkje kvalitet på bildet. Det er heldigvis nokk til å sjå mangfaldet av fisk. Vill sjølv tippe det er minst 500 + (mellom 500 og 1000).
Infusorie kulturen min er blitt testet ilag med avskrellet artenima. Ser ut som yngelen tar å prøver seg på artenimaen. Lar den ligge ca. 1t i bløyt i forkant, så prøver eg å knuse den litt.



Alle streker som er på bildet, som kan minne om luftbobler er yngel
Fisk
hvor lang tid tar det før perlegumari eggen klekker og blir unger
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap