Er det noe håp?

Hei.

Gjorde et skikkelig barmhjertighetskjøp på en kampfisk her om dagen. Den var skikkelig flerrete og stygg i finnene, såg nesten noe avbitt ut...

Nå får den gå helt alene i et ledig akvarie jeg hadde, men så lurer jeg på om det er noe håp for stakkaren. Kommer finnene til å vokse ut igjen? Noen som har erfaring fra dette tidligere?

Allerede nå etter 4 dager så ser jeg at den blir helt vill når jeg kommer bort til akvarie og det er mat-tid Har til og med laget skumrede... men han har jo ingen dame på mils omkrets
Finnene vokser fort ut igjen så lenge det ikke er finneråte. Da må det medisineres.

-Tim
Joda, finnene kan vokse ut igjen så lenge de ikke er for ødelagte, men det er ikke sikkert at de blir så fine som de var i utgangspunktet
Tror ikke det er finneråte, men skal holde han litt under oppsikt. Men ser mest ut som den har vært i kamp av noe slag.

Det er de fremste korte finnene under haka. Den ene ser avbitt ut den andre delsvis avbitt...

Skal se om jeg får tatt et bilde.
Var jammen ikke lett å ta bildet av han. Blir jo helt surrete og gjør seg til med en gang jeg viser meg Kul personlighet i alle fall

Men her er et noe dårlig mobilbilde, men viser godt den avbitte finnen i alle fall Stakkar..
Det er ikke lett å være kampfisk....
Han kommer seg fint, var jo ikke så ille. Kjøp ei dame til ham, og mye planter. Kan da ikke la en slik sjarmør være ungkar

Mvh Per
Håper nok og tror han skal klare seg. Og ja jeg har allerede planer om ei fin lita dame til han. Må bare få på plass enda et nytt akvarie først og så må dei klare å skaffe ei på butikken. Var innom i dag og da hadde de kun fått hanner på denne leveransen Så får smøre meg selv og tøffingen med litt tålmodighet så skal han nok få selskap i naboakvariet etter hvert

Noen som har noe tips om hva som kan hjelpe han i healingsprosessen da? Vil jo at han skal få det best mulig så fort som råd er

For en fascinerende og utrolig flott fisk, har lest innlegg om kampfisk her til øyet blitt stort og vått. Og ønsker bare enda mer
ojada de vokser ut igjen , på min ble de enda minere enn de var fra før
Det første bildet er fra da kampfisk hannen ble litt vill og tok det utover henne, når jeg flyttet han ble hun bedre, og mer fargerik
siste bildet er fra noen min siden, utrolig vanskelig å ta bilde :p





Edit: Hun ble ikke minere, men finere
Ahhh vakker fisk Den ble jo kjempeflott igjen jo Krysser fingrene for at finnene vokser ut igjen her i huset også
Hei
AkvarieGF
Hei. Gjorde et skikkelig barmhjertighetskjøp på en kampfisk her om dagen. Den var skikkelig flerrete og stygg i finnene, såg nesten noe avbitt ut... Nå får den gå helt alene i et ledig akvarie jeg hadde, men så lurer jeg på om det er noe håp for stakkaren. Kommer finnene til å vokse ut igjen? Noen som har erfaring fra dette tidligere? Allerede nå etter 4 dager så ser jeg at den blir helt vill når jeg kommer bort til akvarie og det er mat-tid :-) Har til og med laget skumrede... men han har jo ingen dame på mils omkrets :-)


for å opmuntre han lit sjøp en dame til stakare å la han bli pappa
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap