Kampfiskseng

Plasserte en såpekopp noen cm under vann og viklet noen planter mellom spriklene. Her ligger kampfisken og har kort vei til overflaten for å snappe luft. Kan sikkert gjøres finere med f.eks. å vikle mose mellom spriklene. Alle kampfisker vil sikkert ikke bruke en slik hvileplass, men min gjør det.
Dette så lurt ut. Hadde jeg hatt kampfisk ville jeg ha prøvd det. Jeg synes du skal legge inn tipset i denne tråden: Tråden med lure tips, så blir alt slikt samlet på ett sted.
Vet ikke helt om jeg ville brukt en sånn da dem både ruster og dem kan sette seg fast imellom stengene etter hva slags str folk har.

Om du vil ha seng til kampfisken så kan du jo enten lage en som er trygg eller kjøpe denne her på ebay. Koster ikke mange kr.
Takk for tilbakemeldinger. Den er dobbelt så tykk som sprinklene så er ikke redd for at den setter seg fast. Er mer redd for at metallet kan ruste eller avgi stoffer som du sier. Det løvet er litt lite og ustøtt om kampfisken skal ligge der om natta tror jeg. Det er når jeg kutter toppene av stengelplantene at den trenger et annet sted å ligge.

Siden det er delte meninger legger jeg det ikke inn i lure tips tråden. Men takk for at du viste meg den. Mye ideer og finne der.

(lastet opp feil bilde som nummer 2 siden dette er finere)
Selv om løvet ikke dekker hele fisken er det ganske stivt så det vil ikke være noe problem. Du kan jo egentlig bare lage sånt selv Sugeknott og plastikk blad, bare pass på at det ikke er humbug kvalitet eller andre ting som er tilsatt ditt og datt Ren plastikk er topp
Tilfeldig bekjentskap
© Tonje_R
Reklame for plussmedlemskap