Skjelden stjernedanio?

Hei, lurte på om Stjernedanio er en skjelden fisk? Har tenkt å skaffe meg en stim av disse, men orker ikke reise over hele landet liksom Drar maks inn til Oslo(har vell sansynligvis Stjernedanio der) Eller er det noen som vet om det finne stjernedanio i Dyrebuttikken på CC-vest eller Sandvika? Har den ikke på bekkestua.


Mvh: PK
Veit at Akvariemagasinet har de inne. prisen er kr.39,- pr.stk eller kr. 300,- for 10 stk. Tam alna har de også men jeg mener at det er dyrere der.
Er vel egentlig litt motstander av Akvariemagasinet etter sist gang jeg var der(var ikke noe bra sørvis å få) Ingen andre Butikker Du vet om?

Mvh: PK
tam alna pleier å ha, men de var seff utsolgt da jeg var der for et par uker siden :p
Hvor mye koster de der og hvor er det egentlig? Har aldrig vært i den butikken
hvor mye de koster aner jeg ikke. tam alna har jeg bare vært på en gang, bor jo et stykke unna :p er på alnabru, virket som et ganske stort område med masse digre varehus. om det går buss dit vet jeg ikke, men jeg antar det. er digre skilt i området og.

butikken var veldig ryddig, fine kar og planter og minimalt med død fisk da jeg var der. siden tam er nesten samme kjede som tropehagen antar jeg at de ikke er blant de aller billigste, men de få tingene jeg kjøpte der var ikke riv-meg-i-håret dyre heller
Får søke meg inn på Gule Sider å ta meg en tur bort en dag
Personlig har jeg ingen problemer med akvariemagasinet og synes det er hyggelig å være der. Men jeg mener at Tam har de nå.Men jeg tror prisen er ca.kr. 65,- pr. stk.Butikken ligger på alnabru senteret. Maxbo etc.
Aquamanias på kløfta har de til kr. 25,- pr. stk.
Per Kristian Pettersen
Får søke meg inn på Gule Sider å ta meg en tur bort en dag ;)


Samtidig som du går inn på gule sider kan du jo søke opp nr og ta en ringerunde til butikkene rundt omkring i oslo Det syns jeg er mest effektivt når jeg lurer på priser i de forskjellige butikkene.
og for oss med telefonfobi har de fleste butikker også en email adresse nå :p
Sanne
og for oss med telefonfobi har de fleste butikker også en email adresse nå :p


Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap