Blågurami jakt

Hei
Jeg lurte på noe. Er det normalt at den største guramine jager de andre guramiene? Den er ikke aggresive mot andre fisker i akvariet, men bare mot sin egen art.
normalt.. du har sikkert en hann og noen hunner.
er nok en parrings klar hanne som jager på de små frøkene dine .....
Virkelig? Så kult

men lurte på en ting. Hvordan skjer ehlle prossesen? Legger de egg eller er levende føde?
I fiskebasen kan du -og bør du, lese om fiskene dine. I basen for blågurami står det også om oppdrett på denne fisken.

Men har du disse i 60L? Det er i minste laget, hunnen kan bli stygt skadet hvis hun ikke har noen mulighet til å komme seg litt vekk fra hannen..
Okey, skal skjekke infoen der.

Jeg har aldri hat guramiene i 60 L. Jeg kjøpte en 110L for noen uker siden, så det er deres hjem nå
Lisbeth
I fiskebasen kan du -og bør du, lese om fiskene dine. I basen for [URLBLOCK1] står det også om oppdrett på denne fisken. Men har du disse i 60L? Det er i minste laget, hunnen kan bli stygt skadet hvis hun ikke har noen mulighet til å komme seg litt vekk fra hannen..


Når de lager skumrede, trenger de flyteplanter??
De bør ha flyteplanter og rolig vann...
AquaGirl
Når de lager skumrede, trenger de flyteplanter??


Et eller annet den kan feste skumredet sitt til. Flyteplante, høy plante som legger seg utover vannflata eller noe
Ok
nå har jeg lest alt om blåguramier på fiskebasen, men har et spørsmål! Hvordan vet man at gurami hunnen er gravid?
De blir ikke gavid, men rogn stinne, å da får de en litt mer "oppblåst" buk.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap