Jeg skal kanskje få fisk av skolen der jeg går.

jeg skal kanskje få ancistrus sp gutt av skolen der jeg går pga jeg er der og mater fiskene hver dag pga lærerne har ikke peiling på fisk bortsett fra en som heter arne som er vaktmester og dem hvet ikke hva slags slag fiskene er og det vet jeg bortsett fra 2 av dem har kanskje 8-14ancistrus sp og 2 jack dempsley 1sølvhai 1ildhale 1piraya lingnende sak 1 rar fisk og litt mer jack dempsleyan er SVÆRE pluss att den malla jeg kanskje skal få er en stor gutte ancistrus sp med mmaannggee svære utvekster i tryne...
Så bra at du får noen fisk av skolen hvis det er du som passer på fiskene. Klempeflott at du leser her inne og lærer masse når det ikke er noen av lærerne som kan noe om akvariefisk. Kanskje du kan lære lærerne noe etterhvert? Stå på fortsatt! Hvis du får tatt et bilde av de fiskene du ikke vet hva er, så kan sikkert noen her inne hjelpe deg å finne ut av det. Kanskje en av lærerne kan hjelpe deg å ta noen bilder?
jeg skal ta med meg mitt kamera til skolen i mårrå. jeg mater dem og mater mallene og sånn gleder meg vis jeg får den malla. jeg driver og lærer dem mye navn og hvor varnt det skal være der og MYE MER. Jeg skal prøve og finne en passe varme kolbe dem kan kjøpe seg fort dem har ett mellom200og300liters og kolba sprengte en dag
nr2 er vel skivetetra?
det er 2 forskjellige, aner ikke forskjellen;
Metynnis hypsauchen
Metynnis argenteus

står det samme på de, og er samme bilder=S
Jo Kristian
3hvilke fisk?

Fisk 3 er vel regnbuefisk av noe slag, vannskelig å se hvilken av bildene.

Søk på fiskebasene på "regnbuefisk" så finner du nok en art som stemmer (?)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap