Hvilke fisker til 110l?

Får et 110l i stuen nå snart og vet ikke helt hvilke fisk jeg skal ha i det. Har lyst på litt store og/eller fargerike fisk pga det står litt unna sitteområde, men store fisk og småkar er jo en dårlig kombinasjon så man finner ikke så mye i fiskebasen. Scalare var det jeg hadde tenkt meg ut for en stund siden, men har jo lært at 110l er i det minste laget for scalare desverre, samme gjelder discus.

Så kom med forslag på hva du ville valgt Også et pluss om man ikke må verdensmester for å holde fisken i live
Hmm,
du må vell starte med et par stk med ancistrus eller no..
Også hadde vell jeg tatt.. 10 gullbarber, 10, kardinaltetraer og kanskje 5 black molly og 5 sverddrager?
Ja ancistrus skal jeg ha uansett Eneste jeg er sikker på :P

En neontetra/kardinaltetra stim hadde jeg også tenkt meg.
Sverddrage hadde jeg glemt helt ut og det kan jo være aktuelt, ser at denne ikke går på litt annen ph verdi enn tetraene.. Hvertfall kardinalene.

Black molly og gullbarbe er jeg ikke noe fan av.

Bare å komme med tips folkens
du kan ha et par Aequidens pulcher og kansje 2 ancistrus
gi oss svar når du finner noe
guppy og masse planter slik at yngelen kan overleve.

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=5259 slike!
Guppy skal i et annet kar.
Cory's kan være aktuelt men er ikke så veldig viktig, har dårlig innsynsvinkel til bunnsjiktet så de fiskene jeg legger mest vekt på er topp og midtsjikt

Er karet stort nok for blå ciklide og leker disse lett ?
corydoras paleatus den er veldig søt
Hvis du har større fokus på de øvre sjiktene, er jo øksefisk en vakker kandidat. Alle guramier er vell også i overflatesjiktet omtrent konstant. Tør jeg foreslå et par med perlegurami?
kansje noe slag av apisogramma ?
de er jo flotte
Er mange guramier som ser fine ut tror fort det blir at jeg velger en av disse, øksefisk er vel ganske små?
apistogramma panduro er flott fisk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap