En hund etter fisk!!!

Her i huset er det ikke bare meg som liker å sitte og studere fiskene. Den ene hunden min Harry, en Cairn Terrier, har labbene på bordet så fort han ser sitt snitt til det. Spesiellt er det gøy å prøve å få tatt en malle!!! (se øverste bilde nede til høyre). Etter er stund blir han SÅÅÅ utolmodig og begynner å bjeffe på fiskene. En artig liten skrue den gutten
Artige bilder av artig hund Kan se at den lurer fælt.
Det må være noe med hunder og maller, ja, eller er det omvendt?
Spekulerer på hvem det er som ser på hvem her....

[External Image]
Etter to mislykkede forsøk da hun var valp, fant bikkja ut at det var glass mellom henne og dem, og siden har hun vist null interesse (annet enn at hun er fryktelig sjalu på fiskene, da). Fuglene mine, derimot... Men man kan vel kanskje ikke vente annet av en fuglehund?
At katter liker fisk er vel heller ingen bombe...

Bikkja mi bryr seg nada om fiskene, men passet en pus i jula og hun kunne sitte en time av gangen og glo på fiskene. Sneglekaret som er åpent brukte hun som vannfat og kulekaret som også er åpent måtte jeg dekke til med noe netting for her hoppet hun oppå og med labbene litt for ofte nedi
Så artig å se bilder av andre hunder/katter som studerer fiskene. Håper at det er mange flere som vil legge inn noen bilder her av dyerne sine!!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap