hvor står akvarie(ne) deres?

Vi hadde et kar i hvert eneste rom i huset men ble litt lei av det til slutt.
Nå har vi et i stuen,et innebygget i veggen i gangen og et rack med to akvarier på kontoret.
tja vi har 4 på stua, 1 i gangen, 1 på stellerommet til minsta, 1 på soverommet
synd vi bare leier rundt 50m2 visst ikke hadde det vært flere.

akvariene er på 325L, 260L, 120L. de 4 andre mellom 96L og 45L
Her er det over hele leiligheten som du sikkert vet. hehe

Ved flere kar her, må jeg opp i høyden med de, siden det er dårlig med plass.
Det er lettere å si hvilke rom jeg ikke har akvarier i: baderommet (men der står den ene artemiaklekkeren), og gjesterommet (ellers ville foreldrene mine ha nektet å komme på besøk).

Ellers står det altså akvarier i begge delene av stua (2-delt stue), gangen, kjøkkenet og soverommet mitt. Aller flest er det i gangen, hvis man inkluderer inngangen til stua (det er egentlig helt åpent mellom gangen og stua, og ingen egentlig inngang). Der står det en reol med 9 X 85-litere, en 112-liter med møbel, og en liten hylleseksjon med 4 små-/yngelakvarier. Soverommet mitt har 5 akvarier, og de to stuedelene har til sammen faktisk bare 5, hvorav 2 er små-/yngelakvarier. Og utrolig nok er det kun ett lite akvarium på kjøkkenet. Hvis jeg har telt riktig nå, skal det bli 25 til sammen, med smått og stort.
1 i gangen, et har overtatt plassen etter brødboksen på kjøkkenbenken, 7 i stua.
Hadde vi bare fått tak i håndtverkere, kunne det blitt skikkelig våtrom i kjelleren, og da....
Et "morgen-kar" på 250 liter på kjøkkenet,
et "kvelds-kar" på 375 liter i kjellerstua
og et yngel-kar på 30 liter på vaskerommet.
Har 5 kar i stua; 200L, 180L, 160L, 80L og et yngelkar på 60L samt et malle kar på soverommet på 60L. Hadde jeg hatt mer enn mine ca kvadrat hadde det nok vært flere her..... og der ;- )

Leif
To på rommet, og to rett utenfor rommet:P
G&T
et har overtatt plassen etter brødboksen på kjøkkenbenken

Hehe, samme her
Jeg har 2 i stuen (350 og 160), 2 stk på tv/data-rommet (85 og 15) og 1 i gangen nede (110).
vi har to i stua(hjørne akvarium på 190l og et med bua front på 52 l).
på sove rommet har vi et på 120 liter
Har 7 karr i stuen-fra 15 l og opp til 660 L. Og har 7 karr i kjelleren, og ditt kommer det flere.
driver å innreder til akvarium kjeller.
Har 250 + 125 + 19 i stua, 54-L på kjøkkenet og 50-L på kontor/gjeste/roterommet
har foreløpig bare ett kar, 64 liter som står her i kjellerstua.
har ikke plass til mer, og jeg kommer ikke til å kjøpe leilighet uten at den har plass til et stooooort kar i stua :p
Jeg har et 30 liters kar (kirsbærreker) på soverommet, en 110-liter rett siden av PC'en, 2 stk 110-litere på stua og en 30 liter (krystallreker) på hjørnebordet ved sofaen på stua.
Bare to på stua her; 240 og 120 liter
Vi har 2 x 720 + 250 + 160 + 12 i stua og en reol med 6 x 85 på vaskerommet. 2 x 110 + 3 x 60 i boden (uten vann foreløpig de da).

Hilsen Nina og Lars Erik.
Jeg har alle mine 5 på soverommet mitt. Det er ikke så vedlig store kara da men. 40-185 liter.
Jeg har et 400 l kar og et 180 L kar i stua/kjøkkenet (åpen løsning) og et 60 L kar i gangen i 2 etasjen.

Jeg kan få plass til noen fler i stua, men spørs om sambo syntes det er ok da.
Ser det er mange som har på soverommet, men her er det forbudt sone. Orker ikke vannsus om natten.
et på 400 i stua og de andre 14 i kjelleren.
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap