Kampfisk kar

stakkars fisker er alt jeg har og si. skjønner ikke at det er mulig og selge noe slikt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13800753&sid=xz2cabcrva0945772&WT.svl=Link

får ikke lagt den til som link sorry.
Plussmedlem
saffen
stakkars fisker er alt jeg har og si. skjønner ikke at det er mulig og selge noe slikt. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13800753&sid=xz2cabcrva0945772&WT.svl=Link får ikke lagt den til som link sorry.

En link som virker til [URL=http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13800753&sid=xz2cabcrva0945772&WT.svl=Link ]Finn.no[/URL].

Skriv navnet som du vil kalle lenken - markér navnet -trykk symbolet "sett inn lenke" - lim inn linken - trykk OK.
Plussmedlem
Stakkars fisk?
Det er jo komplett...med vannforbedringsmiddel og greier...

Har sett disse på Tropehagen før.
Tragiske greier, dessverre.
jada er jo kjempe bra greier dette ja.. iallefall når det i fiske basen står at minste antall liter på kampfisk er 60l da hehe. er vel neppe noe som bør være oppi ett slikt kar da. funker sikkert og oppbevare små yngel av ett begrenset antall da for en liten periode.

har sendt dem mail og sagt hva jeg mente om saken. kanskje andre bør gjøre det og til de trekker produktet. blir jo selvfølgelig bare en liten dråpe i det store havet da men hjelper no litt om ikke annet da.
Har sendt dem en mail jeg å. Sa de kunne begynne å lansere det som et sneglekar for EN snegle.
2 liter, faktisk... Ca. passelig stort for isolering av kampfisk-damen inne i et oppdrettskar, mens hannen lager skumrede. :p
Dem der selger Tropehagen Zoo også...
Så lenge ingen kjøper de, er det heller ingen vits i å selge dem.
Har faktisk opplevd at dyrebutikker sier at kampfisker nesten ikke rører seg, og derfor ikke trenger plass:O. Og at man derfor kan ha de i rør og alt mulig rart, selv om de ikke får svømme:O.

Så er nok noen uvitende folk som kommer til å kjøpe disse småe karene fordi de synes at de er fine, og noen dyrebutikker er positive til de.. Uheldigvis...
Bare for at de skal tjene penger på det...
Charl8
Har faktisk opplevd at dyrebutikker sier at kampfisker nesten ikke rører seg, og derfor ikke trenger plass

Selvfølgelig rører de seg nesten ikke, de får jo ikke plass. Men hvis du gir dem plass derimot, så vi de røre seg.
Hehe, sant. Men de sa at de ikke rørte seg av natur:O
Uansett - hvem er det som vil ha en fisk som ikke beveger seg, da? Man vil jo se at fisken surrer litt rundt og driver med sine ting, slik som vi gjør med våre ting.

Hadde min kampfisk surra helt bom stille i karet sitt, hadde jeg blitt redd og skikkelig skuffa.

Tenk at en sååå flott fisk skal bli stoppet i å være seg selv og vise fram sine vakre finner til omverdenen? Skal man ha et så lite kar kan man heller skaffe seg en sånn glasskule med liksomfisker i.
Kampfisk er jo ganske rolige (som i selvsikker rolig, ikke dovne) av natur, men på langt nær 2-liters-akvarium- rolig...
Annonsen på Finn er iallefall slettet nå Emailene noen av dere sendte i går må ha virket BRA!

Vi har våres kampfisk hanne og hunne i en 200 liter nå. Midlertidig da vel og merke. Var vel egentlig et (siste) forsøk på å se om det ble leik, men de var ikke så veldig interessert i hverandre. Men de ser ut til å stortrives. Svømmer rundt, "snuser" på ting. Ja, de er rolige, men likevel aktive. Synes utrolig synd på kampfiskene som går i disse små kubene... Har en slik utsillt å zoo-butikken (zoo1??) på CC.
hmm de har faktisk fjernet annonsen på nettsidene sine og. og det må da vel være bra
Fisken rører seg jo ikke når den bare har to liter å gå på. Det er jo logisk!
Jeg har sett flere kampfisk i 150 liters akvarier som laffer rolig av sted i vannet.
Mens de i koppene som man ofte ser i dyrebutikkene, ligger halvdøde nede på bunnen...
Å når fisken er halvdød så rører den seg jo ikke så mye da.
Blir så sint av sånt!

Men det fristet litt å kjøpe ett slik akvarium når jeg så det da!
Det er jo stilige!
Men jeg hadde tenkt å ha javamose og kirsebærreke oppi jeg da..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap