Noen som vil/kan passe fiskene mine på ubestemt tid??

Da det er blitt slutt mellom meg og min kjære flytter jeg til mine foreldres hytte hvor det ikke er innlagt vann, men bare pumpe som må slåes av om vinteren.

Fisker og lite vann passer dårlig sammen, derfor lurte jeg på om det er noen som kan tenke seg å ha min 200l med innhold hos seg på ubestemt tid.
Jeg kan plassere den hos mine foreldre, men de er ikke akvarister i ordets rette betydning og jeg er derfor redd fiskene vil lide.
Jeg vil komme innom minst to dager i uka for å dusje og vaske klær og kan da ta vannbytter og slikt, men jeg vil gjerne ha noen som ser om det er noe feil i akvariet til å passe på.
Jeg har brukt så lang tid på å fa tak i fiskene jeg ønsket meg og har ikke fast jobb slik at jeg kunne leid og tatt med fiskene.

Er det noen akvarister der ute som kunne tenke seg å ha fiskene mine hos seg på ubestemt tid??
*klippelime*

vel, jeg har jo 85 litern din, og det er jo plass til mere fisk der, så du kan jo komme med noe hit. (vet jo ikke hvor mye du har akkurat ^^; ) men da må jeg ha en pumpe til, powerheadfilteret er ikke optimalt for så veldig mye mer fisk...

kan jo og flytte mine venuser da de ser ut til å være friske, og da blir det jo plass til mer... men opp til deg. en hel 200 liter får jeg desverre ikke plass til...
Halla!

Har svart deg i den andre tråden. (vestfold akvarie klubb)

Mvh Jan Rune
har plass i kjellern her jeg også.. bare å si ifra 8-) har også svart i kubb tråden 8-)
Galemor
Da det er blitt slutt mellom meg og min kjære flytter jeg til mine foreldres hytte hvor det ikke er innlagt vann, men bare pumpe som må slåes av om vinteren. Fisker og lite vann passer dårlig sammen, derfor lurte jeg på om det er noen som kan tenke seg å ha min 200l med innhold hos seg på ubestemt tid. Jeg kan plassere den hos mine foreldre, men de er ikke akvarister i ordets rette betydning og jeg er derfor redd fiskene vil lide. Jeg vil komme innom minst to dager i uka for å dusje og vaske klær og kan da ta vannbytter og slikt, men jeg vil gjerne ha noen som ser om det er noe feil i akvariet til å passe på. Jeg har brukt så lang tid på å fa tak i fiskene jeg ønsket meg og har ikke fast jobb slik at jeg kunne leid og tatt med fiskene. Er det noen akvarister der ute som kunne tenke seg å ha fiskene mine hos seg på ubestemt tid??

Huff da, dette er da forferdelig trist. Håper det går bra med deg og ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte.
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap