Tingenes tilstand - program om samlere. hvorfor er ikke noen av dere der??

Ja, jeg mener det er da noen av dere som virkelig samler på fisk! Noen av dere burde vært med i dette programmet Så mye teit folk samler på og som får noen minutter i programmet... Hadde noen av dere vært med hadde det vært kjempetøft! Hvordan melder man på noen der mon tro? Er det for sent?
Inaktiv bruker
Lro
Ja, jeg mener det er da noen av dere som virkelig [B]samler[/B] på fisk! Noen av dere burde vært med i dette programmet :) Så mye teit folk samler på og som får noen minutter i programmet... Hadde noen av dere vært med hadde det vært kjempetøft! Hvordan melder man på noen der mon tro? Er det for sent?

Sammenligner du akvarister som rare og samlere av "teite" ting?

Fy skam deg for en slik tanke
kairo
[QUOTE=Lro]Ja, jeg mener det er da noen av dere som virkelig [B]samler[/B] på fisk! Noen av dere burde vært med i dette programmet :) Så mye teit folk samler på og som får noen minutter i programmet... Hadde noen av dere vært med hadde det vært kjempetøft! Hvordan melder man på noen der mon tro? Er det for sent?

Sammenligner du akvarister som rare og samlere av "teite" ting?

Fy skam deg for en slik tanke

Nei, jeg mente jo det motsatte! At det hadde vært så mye kulere at noen av dere som samler på fisk kom på programmet enn alle disse som samler på -ehh, ja noen av de syns jeg samler på utrolig rare (teite) ting
det er jo det de vil vise, folk med mye rart. Tviler på at du kommer i programmet om du samler f.eks. på frimerker.

Dammed
det er jo det de vil vise, folk med mye rart. Tviler på at du kommer i programmet om du samler f.eks. på frimerker.

Jammen de som samler på feks bare corydoras eller bare levendefødere osv. Det må da være sært nok?!
syns alle akvarister er sære jeg i grunn.....

*løper og gjemmer meg*

Hehe neida, men om noen som har masse kar sånn som han typen fra Bømlo som er i en artikkel, så hadde det sikkert vært sært/spesielt nok for dem.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap