Førstehjelp for fisk!
Var inne på ett engelsk forum hvor noen hadde mistet gullfisken sin å søkte om råd til "CPR for Goldfish" Hahah!
Jeg må bare poste svaret han fikk for jeg synes det var så morsomt;
Edit; Heheheh! Lo godt av den der!
I neste innlegg skriver vedkommende;
Heheh!
Jeg må bare poste svaret han fikk for jeg synes det var så morsomt;
Squeeze him gently between your thumb and index finger for 5 compressions. Then cup your mouth around his entire head and blow gently 3 times. Then five more compressions. Go through this process for a total of 10 minutes. If he still hasn't been revived tear the cord off a lamp and expose the wire at the end. Plug it in and then place it on his chest quickly to shock his little heart. Check for signs of life and then shock him again. If this fails after five minutes then promptly place him in a ziplock bag and freeze him until medical science can bring him back to life again someday...
Edit; Heheheh! Lo godt av den der!
I neste innlegg skriver vedkommende;
I can't tell you how many millions of innocent goldfish die each year due to lack of fish CPR awareness. I took a certified course and have saved at least 25 lives. Goldfish that have gone on to lead productive and meaningful lives in bowels and aquariums all around the world.
Heheh!
Postet 30.10.08 kl 21:12
Endret: 30.10.08 kl 21:16
Postet 30.10.08 kl 23:16
Postet 31.10.08 kl 00:10
Postet 31.10.08 kl 02:14
Der tar du nok feil, Trygve. Det skrives likt i begge land.
it+is=it's
Dens, som i "dens etterfølgere" blir "its followers". Dette er gjeldende regler for begge land, og det er mange som ikke bryr seg om grammatikk og bare skriver "its" hele tiden. Jeg kjenner flere englendere som ikke gidder å slenge på apostrofen, og noen amerikanere som bare skriver "it's".
it+is=it's
Dens, som i "dens etterfølgere" blir "its followers". Dette er gjeldende regler for begge land, og det er mange som ikke bryr seg om grammatikk og bare skriver "its" hele tiden. Jeg kjenner flere englendere som ikke gidder å slenge på apostrofen, og noen amerikanere som bare skriver "it's".
Postet 31.10.08 kl 08:38
Postet 31.10.08 kl 08:39
Endret: 31.10.08 kl 08:40
Kommer jo litt an på hvilke folk man menger seg med online eller hva man ser på film... Når man møter amerikanere på myspace og facebook som sitter og skriver online-språk kontra de engelskmennene man ser på film som sitter og drikker te i finklær får man jo litt slike intrykk...
Men nå beveger jeg meg off-topic, så jeg skal slutte...
Men nå beveger jeg meg off-topic, så jeg skal slutte...
Postet 31.10.08 kl 09:39
Postet 03.11.08 kl 09:27