Spindelvev i karet??

Jeg har oppdaget noe som likner spindelvev under en rot jeg har i karet. Det var ikke der da jeg satte rota nedi for et år siden men når jeg skulle ta ut noen fisk og flyttet på den så jeg at det var masse sand samlet sammen og når jeg børstet vekk dem var det noe som så ut som spindelvev under. Jeg vet at den ene kuhliiålen konstant ligger under der, er dette deres måte å legge egg på eller noe??
Skal prøve å ta bilde så snart jeg kommer hjem fra jobb
Inaktiv bruker
kuhlii 'en legger egg i overflata, så det er nok ikkje kuhlii egg.
kansje litt rar spørsmål, men har du andre dyr?

Jeg hadde også noe som så ut som spindelvev rundt plantene mine,
men det viste seg å være hår fra lapphunden vår som
viklet seg rundt plantene. Også festet det seg alger på håret og de andre algen og laget lange grønnlige tråder rundt om kring i karet.
Inaktiv bruker
Eg har andre dyr ja :P Hehe
Har ein Hund(dachs)
Marsvin
Fugl (blåkkinet conure)
Kansje hår blandet med tråalge?
Har hatt eit tilfelle der papir i karet har lignet spindelvev også,
kansje ein blanding av alt ? :P
(ler)
CK
kansje litt rar spørsmål, men har du andre dyr? Jeg hadde også noe som så ut som spindelvev rundt plantene mine, men det viste seg å være hår fra lapphunden vår som viklet seg rundt plantene. Også festet det seg alger på håret og de andre algen og laget lange grønnlige tråder rundt om kring i karet.

ja jeg har en langhåra katt men det er ikke sånn type hår og det har vokst på undersiden av en rot, nede i sandet. skal ta bilder av det i morgen og legge ut. Det er helt hvitt og ser ut som skikkelig tett spindelvev.
Kan det ligge en død fisk eller matrester der og mugne? Mugg er som regel hvite tråder som fletter seg inn i hverandre til en litt ubestemmelig masse. Ser ikke bort fra at det kan tolkes som spindelvev
Rester av råtnende blader ol. kan se litt spindelvevaktige ut. Enkelte blader går utrolig fort i oppløsning!
det er ikke råtnende blader, jeg vet hvordan det ser ut. skal få lagt ut bilde nå
Se bort i fra disse bildene da jeg la ut veldig dårlige bilder men jeg får ikke fjernet dem av en eller annen grunn
Her er et par bedre bilder. Håper noen kan hjelp meg nå ^^

Merkelig. Kanskje du har en vannedderkopp i karet. Dei bygg klokkeforma nett under vatn.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap