Er ikke dete bilde bra nok for fiskebasen ??

Inaktiv bruker
hei jeg pråvde å få dete bilde i fiskebasen her på forumet men det var vist ikke bra nok.men det er faktisk det fineste bildet jeg har klart å ta til nå.

[External Image]
Den er ikke helt i fokus. Kanskje det er grunnen.
Inaktiv bruker
jeg fokuserte så got jeg kune men det er jo heler ikke let å ta bilder med dett idijotkameraet jeg har =
Stå på og ta masse bilder David, det er bare juryen i bildedatabasen som er utrolig strenge. Vi er mange som ikke klarer å bli helt kloke på dette, men som synes det er fint å se bilder av fin fisk selv om en eller annen detalj ikke stemmer helt.
Inaktiv bruker
jeg synnes di nesten er allt for strenge med bildene til medlemene her på forume men allt for greie med bildene til kunstnerene som legger ut bilder her =
Har vært noen tråder om dette "problemet" og de er strengere på bilder til profiler det allerede er bilder i. Da bør bildet som skal tilføres være bedre eller på lik linje med det som er der.
Ellers må jeg si meg enig med kampfisk. Bildet er uklart/ikke i fokus. Hvis du redigerer det i et redigeringsprogram så kanskje det holder forumet mål
Går ikke an å redigere ting i fokus. Å få rett fokus er det viktigste du gjør med kameraet og noe du ikke kan "fikse".

Prøv igjen, det må de fleste
Inaktiv bruker
dete er det eneste bilde jeg har fåt in i bildebasen =;-D

Den fisken du har tatt bilde av, (jeg aner ikke hva den heter) er det bilder av den i basen fra før?

Den planta du har fått inn i basen var det ikke bilde av fra før og skal da være "lettere" å få godkjent.
Inaktiv bruker
ja det var bilder i den basen ifra førav =

å det vist jeg ikke =;-D
Er det bilder fra før som er bedre enn det du sender inn er det mye vanskeligere å få godkjent ja
david g
jeg fokuserte så got jeg kune men det er jo heler ikke let å ta bilder med dett idijotkameraet jeg har =:-D

Da har du vel strengt tatt svart på ditt eget spørsmål, har du ikke?

Utover manglende fokus, hva er det som har skjedd nederst i høyre hjørne? Ser ut som du har forsøkt å klone bort noe, men ikke gjort ferdig jobben?
er nok desverre kvaliteten på bildet og ikke mengden innsats som teller gitt, men om du fortsetter å gjøre innsats så blir du flinkere og flinkere.
jeg synes ikke bildet ditt er godt nok til havne i fiskebasen, dessverre. men det tekniske sitter ikke. helt sikkert derfor de har droppet det
Tilfeldig bekjentskap
© Cichlide Centret
Reklame for plussmedlemskap