Gis bort på finn.no - skulle ønske jeg hadde plass... : )

Ja, hvis jeg bare hadde hatt en låve (eventuelt en stor garasje), en lastebil og vært bosatt på østlandet... DA hadde jeg gjort rent bord her.
Jo, men så virkelig ut som en stor jobb og fjerne alt det der.
Mye papp og isopor
Hvis noen er inntreserte, så er jeg med. Har en stor garasje . Sikkert plass til en del der.
Jeg fikk nesten en følelse av "her var det noe som var for godt til å være sant"
Men jeg er generelt skeptisk til alt 1. april
Har litt samme følelsen Mona. Føler den der alt eller ingenting er litt skummel. Følelsen av at 90 prosent av det som er der er søppel. Er fort mye jobb, men tar sjangsen hvis noen er med.
Hadde bare jeg bodd i Oslo eller omegn hadde jeg glatt vert med!
Ikke tull
Mye søppel, men ikke aprilsnar dette.
Huff og huff, bra jeg ikke bor i nærheten av Oslo. Da hadde jeg blitt fryktelig gira! Ja bortsett fra at det kan være en aprilsnarr... Kunne ikke en gjeng fra forumet her slått seg sammen og samarbeidet om dette da? Organsiert seg ei helg og tatt ei skikkelig sjaue og så delt det som kan brukes seg i mellom? Hadde ikke vært meg imot å rydda litt for å få masse akvariestæsj som "lønn". Ååå, så gøy det hadde vært! Sikkert mye brukbart der. Og det man ikke vil ha selv kan jo selges på akvaforum så kan de pengene brukes på å betale for å bli kvitt bosset f.eks. (Regner med dere må det. Her tror jeg at jeg hadde ventet til "storhentingen" av boss som vi har to ganger i året gratis i vår kommune.... Eller spleise på utgiftene. Kan kanskje bli vanskelig å bli enig om hvem som skal ha hva og hvor mye en skal betale hvis noen får mer enn andre.
Er det noen som vet hvilken butikk det er snakk om?

Jeg synes det ser mistenkelig rotete ut. Har vanskelig for å tro at det har vært kunder i det hele tatt i de lokalene (?)

Kan ha vært en slik "kjellerbutikk". Ala Aquamanias, bare at den er tretti ganger mer rotete enn Aquamanias..hehe
Faren kan jo være at det er så mye søppel at man må leie konteiner. Kan være kostbart og mye jobb selv om d er mellom 150-200 akvarier. Ser ikke ut som det er noe helt råe ting på bildene, men trenger man reoler eller kansje vil tjene litt penger på og selge reoler så er det sikkert muligheter. Ser ut som en del av karene trenger noe overhaling.
vis man får samlet en gjeng er jeg med. Har en ganske stor garasje til rådighet. Regner med at man trenger en stor varebil eller lastebil, men hopper ikke i dette uten at det er mins 4-5 stk.
Hade det bare våre i rogalan hadde det våre hentet
for lenge siden det skal jeg låve dere jeg å pappa hade hentet det med en gan :P
skrev for å høre om det var alt eller ingenting og her er svaret.....

Det er alt eller ingenting. Kom gjerne på fellesvisning, og se om du er interessert til å ta med deg alt.
Refstadveien 6, kl 1200 fredag 03.04.09

Dette måtte jo vært noe for en akvarieklubb? Oslo akvarieklubb feks? Organisert en henting og solgt billig på klubbmøtene og auksjonene? Det ser veldig mye ut og sikkert mye søppel, men i en akvarieklubb er man jo mange nok til å kunne klart å organisere dette?
Linda Kristin
Kan ha vært en slik "kjellerbutikk". Ala Aquamanias, bare at den er tretti ganger mer rotete enn Aquamanias..hehe

Hehe...godt at du syns det, jeg syns det er kaos her..

Tipper det utstyret er i fra Akvariefisken
Linda Kristin

Søk på gate-adressen hos Gulesider.no, så finner du ut at den het noe så enkelt og elegant som Akvariefisken Eivind (har noen hørt om den før??)
B. Amundsen
[QUOTE=Linda Kristin]Kan ha vært en slik "kjellerbutikk". Ala Aquamanias, bare at den er tretti ganger mer rotete enn Aquamanias..hehe

Hehe...godt at du syns det, jeg syns det er kaos her..

Tipper det utstyret er i fra Akvariefisken

Hihi.. jeg syntes det er bra hos deg jeg. Har jo ikke vært der på en stund så kan jo ikke si noe for hvordan det er nå, men da jeg var hos deg var det ikke rotete.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap