Akvariebutikker i trondheim? er på ferie så må se alle som er her:p

Noen bra akvariebutikker i trondheim?

Marit Zoo :KBS kjøpesenter

TAM Lade: Lade Arena kjøpesenter

Tropehagen Zoo Valentinlyst : Valentinlyst kjøpesenter

Tropehagen Zoo Byhaven: Byhaven kjøpesenter

Tropehagen Zoo City Syd: City syd kjøpesenter

Akvasia Zoo: Tillertorget kjøpesenter

-Tim
Hmm
Tim
Marit Zoo :KBS kjøpesenter TAM Lade: Lade Arena kjøpesenter Tropehagen Zoo Valentinlyst : Valentinlyst kjøpesenter Tropehagen Zoo Byhaven: Byhaven kjøpesenter Tropehagen Zoo City Syd: City syd kjøpesenter Akvasia Zoo: Tillertorget kjøpesenter -Tim

Okei da har jeg vært på alle untatt Valentinlyst og marit zoo da blir det de imorgen

Det var når jeg var på lade jeg bestemte meg for saltvannsakvarium
Var på Marit Zoo i dag. De hadde tatt inn noen kulefisk. Kjempetøffe, men ble advart om at de var vanskelige å holde.

-Tim
He he, vondt å gå forbi det store saltvannskaret på TAM ja ; )

Jepp
darwin
He he, vondt å gå forbi det store saltvannskaret på TAM ja ; )

Ja fryktelig:P
Eneste jeg er redd for er at jeg kommer til å blakke meg på saltvann:P
Å om det er veldig vanskelig å ha saltvann så er litt i tvil enda...

Jeg startet jo opp som nybegynner i den "avanserte" akvarie hobbyen med 325 liters å tangianika fisk. Å med dårlige vannverdien i kranen å fisken vokste seg større og større. Så ble det mye penger utav vinduet til jeg endelig greide å lage mat selv, bruke Bikarbonat til Ph økning, Gips til Gh økning så nå går karet egentlig nesten gratis.

Så skal jeg begynne som nybegynner på saltvann kjenner jeg gruer meg:P

Men finnses det slike billig løsninger i saltvannshobbyen?
Billigste løsning er vel å kjøpe brukt vil jeg tro=) Vil anbefale deg å lese en del om det på forhånd for å unngå de verste bommertene som kan koste en del. Saltvannsforum er et godt sted å begynne.
Blir også å stikke innom TAM på Lade og KBS når jeg har ferie neste uke.

Får håpe Trondheim også snart får fingeren ut av jorda og starter å bygge det planlagte akvariet på havna...

Den nye billig butikken i Trondheim... eller var det i Stjørdal den ligger?
Den "butikken" på stjørdal er bestillingsbasert, kan finne fram mail adresssen senere. Sender du en mail dit kan du høre når det er bestilling og levering, er du heldig klaffer det.
Adressen er: tom@akvaristikk.no

Hyggelig fyr med hyggelige priser!
Kan anbefale han jeg også!
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap