Finn èn feil.

Planter på feil side av bakgrunn ?
Inaktiv bruker
mener du skalaren som er på feil plass ??
blondviking

Tror heller vi sier scalare på feil side av bakgrunnen...
Tull å tøys Fisken ser ut tilå trives, men mangler planter. Så planter på feil side
Tildels enig med Blondviking. Høyre side ser forresten svært mye mer biotopriktig ut og passer utmerket for skalare
Fisken:p
blondviking

oy jeg tror den skalaren er på vil spor fra floken sin :P hehe (ler)
Feilen er at fotografen ikke har skrudd av lyset i taket slik at det gjenspeiler i akvarieglasset.

(Jeg vet, dårlig humor..hehe..)

hehe. artig med sånt. :P
har selv hatt 2 cory og en kampfisk bak der. cory var litt vanskelig å få tak i men. lykke til hvertfall :P
Hehe, artig tittel.
Jeg hadde noen kardinaler som snek seg bak bakgrunnen en gang. De kom frem igjen når de var lei med å leke gjemsel. Ble vel sultne. Nå har jeg tettet sprekken med litt blåfiltersvamp. I mitt tilfelle var det altså ikke helt tett på ene siden der bakgrunnen var kuttet litt skjevt. Tipper at denne scalaren din har klemt seg igjennom et sted og ikke hoppet over kanten, så da er det vel større sjans for at den kommer tilbake av seg selv.
(Verre var det med noen kirsebærreker, de fikk bare styre seg selv bak der. Fikk tak i et par stk av de som plutselig dukket opp fremme i karet på luftetur.)
de av dere som tippet på scalare på feil side av bakgrunnen har heeeelt rett! Dere vil motta 10 liter vann i korrekt temp til bruk i deres akvarie! Premien kan hentes i nærmeste kjøkken vask

iverksatte hele kompis flokken for å få tak i frøkena i går kveld, men interessen for øl og bytur tok overhånd så fru hoppeglad er fremdeles på feil side av bakgrunnen.. har ikke peiling på hvordan jeg skal få henne frem igjen, eller hvordan i huleste hun kom seg over.. har vært en del jaging og elking inni der de siste dagene, så jeg misstenker at hun rett og slett har hoppet over.. vannstanden er sånn at de kommer over om de har litt fart desverre. Får klistre på noe blåfilter på toppen der etter at jeg har fått fruen på riktig side igjen..
eneste feil jeg fant er at du glømte å gi scalaren din lys på den høyre siden??
"Finn én feil" skal det være. Det var feilen.
Da er feilen, etter mye om og men og et rimelig vått gulvteppe, rettet opp igjen Nå er den tilbake der den skal være og jagingen i tanken går sin gang.. Nå elkes og viftes det for harde livet oppi der, så det spørs om det ikke blir et lite scalare par oppi der.. Håper egentlig ikke det, for jeg har ikke plass til å drette scalarer, og hvertfall ikke plass til å flytte de 3 andre..
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap