Kjøleskapet har blitt en koi-dam!
Var innom Tropehagen idag og sjekket priser på diverse akvariesand da det skal byttes i 400 litern, og i kassa kom jeg over noen Koi-magneter og nøkkelringer. Jeg er jo litt skap-Koi-entusiast og drømmer jo en dag om å eie en villa med en enorm hage som steller seg sjøl og en vollgrav med Koi som går rundt huset. Needless to say, jeg knabbet med meg alle magnetene jeg så (dvs en av hver fargevariant), pluss en nøkkelring som får pryde bil og leilighetnøklene.
Nøkkelringene er litt mindre enn magnetene og de er alle veldig detaljerte.
Jeg tok med et eksemplar av Kohaku, Tancho, Kin showa, Shiro Utsuri og Kigoi (Rett meg om jeg tar feil)
Alle Koientusiaster - eller egentlig fiskeentusiaster generelt burde ha slike på kjøleskapet eller evt nøkkelringen etter mitt syn. Hehe. De kostet rundt 30,- pr stk. Mulig det er flere varianter også, men jeg tok bare de jeg så. De er håndmalte, og ingen er like. Akkurat som med Koi i virkeligheten!!
Nøkkelringene er litt mindre enn magnetene og de er alle veldig detaljerte.
Jeg tok med et eksemplar av Kohaku, Tancho, Kin showa, Shiro Utsuri og Kigoi (Rett meg om jeg tar feil)
Alle Koientusiaster - eller egentlig fiskeentusiaster generelt burde ha slike på kjøleskapet eller evt nøkkelringen etter mitt syn. Hehe. De kostet rundt 30,- pr stk. Mulig det er flere varianter også, men jeg tok bare de jeg så. De er håndmalte, og ingen er like. Akkurat som med Koi i virkeligheten!!
Postet 01.04.11 kl 17:36
Postet 01.04.11 kl 17:43
Postet 01.04.11 kl 18:10
Postet 01.04.11 kl 18:32
Postet 01.04.11 kl 20:01
Postet 01.04.11 kl 21:42
Postet 03.04.11 kl 09:01