Glassmester etc.

Hei,

Noen som har en glassmester å anbefale i Oslo sentrum. Trenger å få laget noen små plater til et DIY prosjekt.

Prøvde ringe rundt til forskjellige i dag, men de virket ikke så interesserte..

På forhånd, takk for alle tips.
Du ringte for å bestille glass og de var ikke interessert?
Vet du nøyaktig mål og tykkelse på glasset du skal ha?
Ja, trenger to plater på 42x4cm. På 4mm.
Andrè Nyborg
Ja, trenger to plater på 42x4cm. På 4mm.

Æhhh! Har fått pris på kr. 290,- for to plater... Og dette i Strømmen? Nei dette syntes jeg var dyrt... Eller er dette vanlige priser?

Takk for innspill.
Det var dyrt vil jeg si ja.
Tror jeg betalte ~300 for en 100cm*40cm (-et par mm på hver av kantene) når jeg la inn nytt bunnglass i karet mitt.
Jeg fant til slutt en Glassmester i Asker som ordnet dette for meg for kr. 200,- Men bensin og bompenger tatt i betrakning så kunne jeg vel handlet i Oslo... Men noen ganger blir det en prinsippsak, hehe

Tidligere bodde jeg litt mer landelig til, og da hadde jeg en lokal glassmester som ordnet slike ting for meg, og kan aldri huske å ha betalt han mer enn kr. 50,- Så litt sjokk dette. Men men, ble bra til slutt.
Lurer på om de ikke tar en grunnpris for hver plate for små plater, i tillegg til kvm pris, så prisen kan bli veldig høy hvis man skal ha mye smått.
Det tar seff like lang tid (nesten i hvertfall) å kappe ut en liten plate som en stor plate, så timeprisen er den største faktoren her uansett.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Lund
Reklame for plussmedlemskap