Hva gjør jeg??

Hei.
Jeg skal ikke ha fisker lenger(har gått lei, og skal dessueten bytte rom, så det må derfor flyttes uansett), og lurer derfor på hva jeg skal gjøre med dem. Jeg har spurt naboen som egt eier akvariet om de vil ha fisker igjen(for da kan de få dem), men det ville dem ikke. Jeg har 10 black molly, 5 skjørtetetra, 6 nenontetra, 1 algespiser(usikker på navn, men det er den typen som henger/suger seg fast i glasset. Er ca 10-13 cm lang..), 1 sneglespiser( usikker på navn. Den er svart med rød/brune striper). Totalt er det 23 fisker.

Er det best å gi dem bort, ogi såfall, hvor skal jeg annonsere det? På finn.no?
Eller ta en telefon til nærmeste akvariebutikk og spør om de vil ha.
Hmm, ja det går jo ann. Men vet ikke om de vil ha noen smellrunde black mollyer.. Ser ut som de skal sprekke jo(de har enten spist mye, eller så skal de ha unger), og jeg har avlet dem opp selv..
Du kan jo prøve å lage en annonse her på Akvaforum. Hvis du vil gi dem bort, er det sikkert noen som vil ha dem. Kanskje du kan få en liten slant for dem også. Lykke til, og stell pent med dem så lenge.

PS:
Øverst på siden her finner du en rad med grønne knapper. Bak knappen som heter rubrikk, finner du annonseavdelingen.
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap