Tror du bare må følge med på Rubrikkdelen av forumet, der annonsene er. Ditt innlegg grenser vel egentlig til annonsering selv
noe som ikke er tillatt her på forumet.
Uansett, jeg ville fulgt med på de personlige akvarietrådene fra folk som driver med Corydoras, der kan det dukke opp info om kull som snart kommer til salgs e.l.
I tillegg ville jeg ha skrevet en ØNSKES KJØPT annonse selv på rubrikk, og ellers fulgt med daglig i hva som legges ut der. I tillegg finnes det flere Corydoras-sider på Facebook som har en del medlemmer, så følg med der også. Noen er rene kjøp/salgs-sider.
Det gjelder å ha følerne ute når man er på jakt etter Corydoras. Du kan også følge med på aktiviteter i akvarie-Norge, som
klubbauksjoner osv. Vet ikke hvilket fylke du holder til i, så jeg vet ikke hva slags
klubber som sogner til ditt distrikt (noen er mer aktive enn andre og har fler medlemmer osv) men det kan ofte lønne seg å kjøre et stykke når det kommer til større akvarieauksjoner som holdes. Så kan hende du bør kjøre f.eks. til nabofylket eller noe. Svært ofte er det en del Corydoras til salgs på sånne auksjoner.
Jeg har kjøpt Corydoras Green Laser f.eks. på auksjon i Telemark, selv om jeg selv bor langt unna i Akershus fylke. De var verd å reise litt for