Hvilken rekeart er dette?

Hvilken rekeart er dette???
Det er to reker på dette bildet..
den til venstre er ihvertfall en amanoreke.
Dette skulle være samme art....
Kjøpte det som det i hvertfall.
kan være "blå reke" ? :o

Tror ikke det er blå reke. Kanskje Gul?
Den kan ligne,da den har hel hvit strek over hele ryggen ,den på bildet til venstre.
Lurte selv på om det kunne være babaulti(grønn reke) ,men mine er jo ikke grønne i det hele tatt....
Det blir sikkert lettere når de får egg... Fargen på eggene vil mest sannsynlig hjelpe deg. Blir de kritthvite, så er det kanskje white pearl, blir de gulhvite, så tipper jeg gul reke...
Dette er rekene jeg synes ligner mest:
http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1118&tab=3&image=1334
Takk for alle forslag som har kommet til nå
Kom gjerne med flere forslag!
Aggi
Tror ikke det er blå reke. Kanskje [URLBLOCK1]?

"blå reke" kan også være litt gul og andre farger (jeg har en som er nesten litt rosa :P ) , den gule ser ut til å ha store gule øyne også mens de på bildet har sorte (kan være blitsen såklart)
men de vertikale stripene på den til høyre kan se litt ninjareke ut :P jeg ville tippet blå reke på den venstre vertfall men om de er garantert 100% samme art så blir jeg usikker av de vertikale stripene..

Veel,kjøpte "blå tiger" reker av samme nettbutikk.Og det viste seg at det var ninjareke...De ligner ikke på hverandre,disse her og ninjaene .
Så om disse er av samme art,skal jeg ikke si 100 %-siden butikken har surret før...Men de påsto nå at det var samme art disse jeg har bilde av.
hvilken nettbutikk er det snakk om ? i utlandet? kansje de driver med kun ett kar med Caridina-mix :P
ja,ja,sukk..da har jeg to kar med ninjareker da.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap