Krabber

er de noen som vet vor de går an og kjøpe krabber??
hmmm... du bor i stavanger,så jeg vet ikke jeg... jeg bor i drammen,og her er det mange steder... spørr en av dyrebutikkene ob de kan bestille til deg da?eller?
Har du prøvd å ringe butikkene i ditt område? Hvis de ikke har krabber inne kan de helt sikkert ta inn for deg
ja jeg har spurt di sier de har blit ulåvlig og at di ikke fik ta inn
jeg har 2 styk men sku hat 2 til
hmm... hører merkelig ut,hvordan krabber har du?
Jeg er dessverre ikke noe god på krabber,men tror det er andere her som er det,du får prøve å få snakket med noen andere tror jeg
oki takk da vis der er noen som kan svare meg på dette så hade de vert fint takk
Inaktiv bruker
Ser ut som mangrove.
Er ikke alle dyrebutikker som tar inn krabber, har noe med leverandører å gjøre.
Om butikken påstår at det er ulovlig så følger de ikke godt nok med. Krabber er fullt lovlig.
Hei, eg vet ikke masse om krabber, men eg lurer på en ting, hva mater du krabbene dine med?
Inaktiv bruker
Her går det i diverse "bløte" grønnsaker, tomat, midten av agurk, og itillegg litt krepsehale, reke eller fisk. Alt uten at grønnsakene må byttes på daglig...ellers lukter det død fisk, ikke digg =D Tørkede mygglarver funker fint det også. De fores oppå et lite landområde, jeg har en svær kalkstein som stikker litt over vannet.Alternativt om du har innvendig pumpe som står nær vannskorpa kan du legge oppå en flat stein så den kan komme litt tørt.
De hadde mange sånne krabber på Dahls dyrerike i Moss på lørdag, men det blir jo en smule langt for deg å reise
oki har et problem her da de er at di 3 største butikene er eid av samme fyren og samme kjeden og di andre er småfirma som egentlig ikke har noe utvalg i fisk
Inaktiv bruker
Selv om de har lite utvalg i selve butikken, så kan det godt hende de har en liste over mer de kan ta inn. Fleste små butikker satser på fisker det går mest av, så de er sikret inntekt, resten bestilles inn etter ønske av kunder, så skade ikke spørre =)
Tilfeldig bekjentskap
© @Torkild Olsen
Reklame for plussmedlemskap