Fikk med meg en reke fra butikken i dag, hva slags type?

i dag var jeg innom dyrebutikken for og kjøpte noen Otocinclus affinis( otto) i samme karet var det også en del reker, men siden dette var like før stengetid og den unge ekspiditøren tydelig var stresset pga en kunde som maste om alt mulig mens hun skulle hjelpe meg, så klarte hun og sende med meg 3 fisk og 1 reke med hjem ( jeg betalte for 4 fisk)... men siden skaden allerde var skjedd og dyrebutikken ligger en stykke unna så fikk reken bo i 180 literen vår..

Hva slags reke er dette?

Håper bilde er klart nok, ikke lett og ta bilde av den..
[External Image]
Amanoreke.
Kjempeflott

AMANOREKE LINK
Takk ja se der ja! Må nå si det hele er litt komisk, var i grunn ikke det jeg forventet da jeg åpnet posen med fisk tidligere i kveld hehe...
hehe det er nydelige fisker
Hvor var det du handla? kunne tenke meg sånne reker, men har ikke funnet noen butikker som har det her i sør...
Buddy på sørlands sentret hadde dem..

Har ikke sett noe til reka i dag enten er det noen av de større tetrane som har tatt den i løpet av natten, eller så er det utvendinge filtret kansje?
Hadde ikke noe annen plass enn 180 Literen og sette den i heller, pga i 60 literen går det noen sommerfuglchiklider som er ganske ivrige jegere og i 19 literen går en meeeget glupsk kampfisk...

Er det noen sjanse for og finne den i livet i bøtta på det utvendinge filtret nå da mon tro?
De er flinke til å gjemme seg,den dukker nok opp igjen.
Og i går kveld dukket reka opp igjen... I bøtta til det utveninge filtret svømmte den.. så nå har jeg tredd litt blåfilter over innsuget så håper vi h*n holder seg i karet...
Reka
Den kan lett ha gått i pumpa. Har en juvel 180l som eg slapp 20 kirsebær reker i som forsvan første natta. fant igjen 16 stk i de to pupene jeg har 12 stk i den invendege 4 iden utvendiga. Nå går de i et 60l og yngler som bare det )
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap