Tetrawafer mix til snegler?

Leiter etter noe bra mat for sneglene mine.

Har blant annet eplesnegler, damsnegler, skivesnegler, og sandsnegler.

Lurer på om de får det de trenger om jeg mater de med TetraWafer Mix?

Noen som veit?

PS: Jeg driver BARE med snegler, så er ikke noe fôr-rester eller noe sånt i akvariet.
I tillegg til grønnsaker kan du godt gi det. Mine snegler og reker (og tanglopper) digger tetra wafer

Hvis jeg ikke husker feil er visst spirulina veldig fint å gi til snegler
Er ikke så flink til å gi de grønnsaker, men blir lettere når jeg får meg kjøkken..

Har du noen triks til å få agurk f.eks. til å synke? Har ikke så mye som en gaffel her, så må være noe annet. (Driver å skal starte på kjøkkenet nå.)

Men uansett takk for svar. Da åpner jeg den jeg kjøpte for 200 kr nå, og ser om de eter den..

Hadde jeg fått ett annet svar så hadde jeg returnert den.
Jeg bruker teskje, men det har du kanskje heller ikke
Nei..

Men alt av bestikk går bra i akvariet?

Ei teskje kan da ikke koste all verden, så kan ta en tur på Jernia i morgen å kjøpe. Men må det være forsinket eller noe sånt? Eller er det bare å kjøpe den billigste?

PS: Har noen sånne fryste terninger med spinat her. De er utrolig kjekke, og de eter det opp så fort det "smelter" .. Noen sitter tilmed å eter på "is terningen" om de har flaks og får tak i den..

Men har glemt hvor de ble kjøpt..

Du veit ikke om noe sånt?

Er vel fra spinat det spinulini greiene kommer? Hørt spinat er veldig bra for snegler i hvert fall, og de etter det 'på høykant', går rett ned!
Frosne terninger med spinat får man kjøpt i alle matbutikker.
Ok. Da får jeg bare leite bedre. Er så utrolig kjekt å mate med en sånn terning, bare tine den og fordele over i karene. Synker ned av seg selv.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2013
Reklame for plussmedlemskap