- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Hjelp, macrobracium rev av seg begge armene!
Hjelp, macrobracium rev av seg begge armene!
Postet 30.08.11 kl 10:04
Postet 30.08.11 kl 10:08
Postet 30.08.11 kl 11:34
Endret: 30.08.11 kl 11:34
Hei
Takk for svar.
Nei, jeg har ingen flere reker i karet. Kun ancistrus og noen pakistan-botia. Så jeg regner med at han er relativt trygg.
Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre at dette skjer igjen?
*full av medfølelse*
Nei, jeg har ingen flere reker i karet. Kun ancistrus og noen pakistan-botia. Så jeg regner med at han er relativt trygg.
Er dette vanlig? Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre at dette skjer igjen?
*full av medfølelse*
Postet 30.08.11 kl 11:39
Postet 30.08.11 kl 11:47
Kan ikke si jeg har hørt om det før. Har kloreker selv som har skiftet skall flere ganger uten problem.
Men kanskje du skal følge litt med på pakistanbotiane, virker de interresert i reka nå? Siden de liker å suge ut innmaten i snegler mener jeg. Hvis det er åpent inn til kjøttet kan kanskje botiane lukte det. Huff og hvis det er åpent inn til kjøttet har kanskje ikke reka det så bra? Jeg aner ikke... Håper noen andre kan komme med noen bedre råd enn meg! Forstår veldig godt at du er bekymret
Men kanskje du skal følge litt med på pakistanbotiane, virker de interresert i reka nå? Siden de liker å suge ut innmaten i snegler mener jeg. Hvis det er åpent inn til kjøttet kan kanskje botiane lukte det. Huff og hvis det er åpent inn til kjøttet har kanskje ikke reka det så bra? Jeg aner ikke... Håper noen andre kan komme med noen bedre råd enn meg! Forstår veldig godt at du er bekymret
Postet 30.08.11 kl 12:58
Postet 30.08.11 kl 17:42