Kuhliål

Noen meninger om Kuhliål? Fornøyd? Misfornøyd?
Flott fisk
om du har tilrettelagte forhold for den. Det er noen her som har laget en fantastisk liten landsby til dem (husker ikke tråden). Men de må ha sand og de skal helst være mange. De har blitt litt borte i 270-literen min (har 9) men det er nok fordi jeg har et veldig lyst karr slik at de føler de andre fiskene som store og dominerende og holder seg i sanden.
Jeg har 5 brune kuhli ( pangio pangia) og de første ukene jeg hadde de holdt de seg inne i javabregnene, men nå er de fremme nesten hele tiden Du må ha fin sand, men de er skikkelig kule
Truls O. Bjørhei
om du har tilrettelagte forhold for den. Det er noen her som har laget en fantastisk liten landsby til dem (husker ikke tråden).

Det var nok meg det

Her er tråden om dette oppsettet

En av de morsomste fiskene jeg har hatt, anbefales på det varmeste!
men tilrettelegg for dem. masse gjemmesteder i form av huler/røtter/blader. Fin sand
-og mange nok. I dette oppsettet hadde jeg 15 stk
Nettopp
Den tråden var det! Takk! Og skryt til deg!

Forresten; Hvordan får du links form på sitatet under kommentarene dine?
Jeg har også slike. Og jeg har også bare positive erfaringer. Jo mer gjemme plasser du har til dem, jo mer ser du til dem. Høres omvendt ut, men siden de hele tiden har ett sted og gjemme seg rett i nærheten føler de seg mye tryggere. De er så tøffe der de fyker rundt i karet, eller henger som en slakt på ledningen til varmekolben.
Jeg laget rett og slett ett kokosnøtt-hotell. (mengde med kokosnøtter med hull i satt oppå hverandre)
Zinz
Jeg laget rett og slett ett kokosnøtt-hotell. (mengde med kokosnøtter med hull i satt oppå hverandre)

Du må legge ut bilde
Her er ett hvor det nettopp har blitt satt opp. Og ett hvor ferskvanns-tanga har grodd litt mer til. Litt dårlige bilder. Er ikke så dreven på slikt.
Tilfeldig bekjentskap
© Else Therese Sirevåg
Reklame for plussmedlemskap