- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- klorreke, indisk reke
klorreke, indisk reke
Postet 28.10.05 kl 13:53
Endret: 28.10.05 kl 13:53
jeg foreslår at du velger å poste tråden din i ett av fiskeforumene først, og venter til du får svar der. Er du ikke fornøyd med svarene du får i det første forumet du prøvde kan du spørre på nytt i neste.
Ser at du har lagt akkurat samme spm, både på akvaforum og akvarieforum.
Jeg har forsåvidt svart på begge......
Ser at du har lagt akkurat samme spm, både på akvaforum og akvarieforum.
Jeg har forsåvidt svart på begge......
Postet 28.10.05 kl 14:07
AnnaHei Noen som vet i hvilke butikker jeg kan få tak i klorreker i Osloområdet, og til hvilken pris?
Hvis jeg var deg ville jeg heller prøvd å få kjøpt privat, da får du der mye rimeligere. Det er ganske mange akvarister i Osloområdet som har indiske kloreker vet jeg i alle fall.
Du kan jo legge ut en annonse her og etterspørre dem I butikken koster de tre ganger så mye som hvis du kjøper privat.
Postet 28.10.05 kl 14:22
Ms.Thorvaldsenjeg foreslår at du velger å poste tråden din i ett av fiskeforumene først, og venter til du får svar der. Er du ikke fornøyd med svarene du får i det første forumet du prøvde kan du spørre på nytt i neste. Ser at du har lagt akkurat samme spm, både på akvaforum og akvarieforum. Jeg har forsåvidt svart på begge......
Jeg ser ikke problemet med å poste samme tråd på flere forum. Disse forumene er uavhengig av hverandre og selvsagt ønsker jeg å nå ut til de som vet svaret på spørsmålet. Jeg har også annonsert etter klorreker i flere forum og hvis du syntes det er feil, er det nok flere enn meg som er skyldig.
Postet 28.10.05 kl 15:49
AnnaJeg ser ikke problemet med å poste samme tråd på flere forum. Disse forumene er uavhengig av hverandre og selvsagt ønsker jeg å nå ut til de som vet svaret på spørsmålet. Jeg har også annonsert etter klorreker i flere forum og hvis du syntes det er feil, er det nok flere enn meg som er skyldig. :-)
Helt riktig! Spør man flere steder er muligheten for å få svar flerdoblet! Og selv om de som svarer vandrer mellom flere forum, så holder det å svare en gang.
Blir man irritert over et innlegg, så la vær å svare! Mener at dette står i retningslinjene et eller annet sted.
Har lest et eller annet sted: "Skammer man seg over å spørre, så skammer man seg over å lære". Usikker på om det var Aristoteles eller noen.... :op
Postet 28.10.05 kl 23:18
Har aldri sagt at det er galt å spørre, men vist alle skal poste de samme spørsmålene på samme forumene, vil de bli så identiske, at det gir lite mening å ha flere av dem.
Er man ikke fornøyd med svaret man får på ene forumet, kan man gå over til neste.
Særlig dette innlegget var unødvendig å poste to plasser på nøyaktig samme tidspunkt, da svarene er i meget begrenset antall, og kvaliteten på svarene neppe vil variere så mye fra plass til plass.
Er man ikke fornøyd med svaret man får på ene forumet, kan man gå over til neste.
Særlig dette innlegget var unødvendig å poste to plasser på nøyaktig samme tidspunkt, da svarene er i meget begrenset antall, og kvaliteten på svarene neppe vil variere så mye fra plass til plass.
Postet 29.10.05 kl 15:08