Spriter opp med litt discus farger 15
Postet 28.04.08 kl 21:09
Postet 28.04.08 kl 21:20
Postet 28.04.08 kl 21:36
Postet 28.04.08 kl 21:49
Postet 28.04.08 kl 21:53
Postet 28.04.08 kl 22:03
Postet 28.04.08 kl 22:26
DiscusGeir::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)
Heckel, den mest distingverte av alle discus. Jeg har fått en times seanse med egglegging av parret mitt og må si at det overgår alt annet innenfor akvaristikken.
Postet 28.04.08 kl 22:35
Geir Kristiansen[QUOTE=DiscusGeir] ::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)
Heckel, den mest distingverte av alle discus. Jeg har fått en times seanse med egglegging av parret mitt og må si at det overgår alt annet innenfor akvaristikken.
Ja, for mange er dette FISKEN av VF. Om du har ett par gratulerer. Det sies de er den mest vriene og få til og yngle. Vel vi får se, er jeg sta nok og orker skal jeg nok få det til.
Til de som ikke har sett den... jeg legger ved en *teaser* her... Det skal nevnes at eksemplarer som denne er sjelden. Men de er på vei.
Postet 28.04.08 kl 22:40
DiscusGeir[QUOTE=Geir Kristiansen][QUOTE=DiscusGeir] ::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)
Ja, for mange er dette FISKEN av VF. Om du har ett par gratulerer. Det sies de er den mest vriene og få til og yngle. Vel vi får se, er jeg sta nok og orker skal jeg nok få det til.
Til de som ikke har sett den... jeg legger ved en *teaser* her... Det skal nevnes at eksemplarer som denne er sjelden. Men de er på vei.
Hva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte?
Postet 02.05.08 kl 23:02
Hva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte? bjørnik:
Disser kommer rett opp fra Brasil. Hva de fores med hos distributør kan jeg spørre om,poenget er at de er fanget store. Skal du ha fisk på høyde med den som vises på bilde ligger nok disse rundt 2 store... pr. eksemplarer... Kan du gå litt ned på standarden ligger de under 1 stor... pr eksemplar..
Disser kommer rett opp fra Brasil. Hva de fores med hos distributør kan jeg spørre om,poenget er at de er fanget store. Skal du ha fisk på høyde med den som vises på bilde ligger nok disse rundt 2 store... pr. eksemplarer... Kan du gå litt ned på standarden ligger de under 1 stor... pr eksemplar..
Postet 03.05.08 kl 09:23
bjørnik:DiscusGeirHva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte?
Da tror jeg det blir billigere å ta di vi Hustnix i Belgia.
Postet 03.05.08 kl 12:39
Postet 03.05.08 kl 13:23
Postet 03.05.08 kl 15:55
Endret: 03.05.08 kl 15:57
Postet 03.05.08 kl 15:58
Det er vel kanskje denne Peru Aquarium...
Postet 03.05.08 kl 19:48