Spriter opp med litt discus farger 15

Vedlagt en Leopard Snakeskin på 18 Cm. Enjoy:.

Ikke vær blyge nå - gi gjerne tilbakemelding om dere liker denne/disse.
Plussmedlem
Jeg er fortsatt ikke blyg, Geir.
Liker disse discusfarge-trådene dine jeg Det er jeg sikkert ikke aleine om...
18 cm, det hørtes stort ut
Loomis
Jeg er fortsatt ikke blyg, Geir. Liker disse discusfarge-trådene dine jeg :) Det er jeg sikkert ikke aleine om... 18 cm, det hørtes stort ut :)

Bra Loomis, godt du ikke er blyg:. Tråden med Discus farger har jo blitt tradisjon:. Denne str syns godt ja, denne blir faktisk enda større.
Plussmedlem
Tradisjoner må vi holde fast på
Jul, 'bursdager', 17. mai og fargene fra DiscusGeir
Loomis
Tradisjoner må vi holde fast på :) Jul, 'bursdager', 17. mai og fargene fra DiscusGeir :)

Hahahhahahaha den var bra. I will keep it up!
DiscusGeir
Hahahhahahaha den var bra. I will keep it up!

ofc, you will

Geir Kristiansen
[QUOTE=DiscusGeir] Hahahhahahaha den var bra. I will keep it up!

ofc, you will

: Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!:
DiscusGeir
::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)

Heckel, den mest distingverte av alle discus. Jeg har fått en times seanse med egglegging av parret mitt og må si at det overgår alt annet innenfor akvaristikken.
Geir Kristiansen
[QUOTE=DiscusGeir] ::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)

Heckel, den mest distingverte av alle discus. Jeg har fått en times seanse med egglegging av parret mitt og må si at det overgår alt annet innenfor akvaristikken.

Ja, for mange er dette FISKEN av VF. Om du har ett par gratulerer. Det sies de er den mest vriene og få til og yngle. Vel vi får se, er jeg sta nok og orker skal jeg nok få det til.

Til de som ikke har sett den... jeg legger ved en *teaser* her... Det skal nevnes at eksemplarer som denne er sjelden. Men de er på vei.
DiscusGeir
[QUOTE=Geir Kristiansen][QUOTE=DiscusGeir] ::) Neste ut i bilderekken blir i din favør Geir. Det blir den viltfangede Blue Face Heckel. Slik det ser ut, ankommer de i August/Sept. Enjoy!::)

Ja, for mange er dette FISKEN av VF. Om du har ett par gratulerer. Det sies de er den mest vriene og få til og yngle. Vel vi får se, er jeg sta nok og orker skal jeg nok få det til.

Til de som ikke har sett den... jeg legger ved en *teaser* her... Det skal nevnes at eksemplarer som denne er sjelden. Men de er på vei.

Hva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte?
Hva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte? bjørnik:

Disser kommer rett opp fra Brasil. Hva de fores med hos distributør kan jeg spørre om,poenget er at de er fanget store. Skal du ha fisk på høyde med den som vises på bilde ligger nok disse rundt 2 store... pr. eksemplarer... Kan du gå litt ned på standarden ligger de under 1 stor... pr eksemplar..
DiscusGeir
Hva blir prisen på slike uten foring med oksehjerte?
bjørnik:

Disser kommer rett opp fra Brasil. Hva de fores med hos distributør kan jeg spørre om,poenget er at de er fanget store. Skal du ha fisk på høyde med den som vises på bilde ligger nok disse rundt 2 store... pr. eksemplarer... Kan du gå litt ned på standarden ligger de under 1 stor... pr eksemplar..
Da tror jeg det blir billigere å ta di vi Hustnix i Belgia.
tviler jeg på bjørnik. jeg har sjekket
DiscusGeir
tviler jeg på bjørnik. jeg har sjekket:D

Jeg tror jeg har et bedre alterativ. Direkte fra Peru_Aquraruim, Peru. Di har kvalitets discus! Det vet jeg, jeg har handlet fra di tidigere.
bjornik
[QUOTE=DiscusGeir]tviler jeg på bjørnik. jeg har sjekket:D

Jeg tror jeg har et bedre alterativ. Direkte fra Peru_Aquraruim, Peru. Di har kvalitets discus! Det vet jeg, jeg har handlet fra di tidigere. Kjempebra! Legg gjerne ut link slik at andre får muligheten også.
Plussmedlem
Det er vel kanskje denne Peru Aquarium...
Tilfeldig bekjentskap
© Bernhard Birkeland
Reklame for plussmedlemskap