Kjøp av diskus hos "diskus isabella"

Noen som har bestillt diskus fra dem nå i siste sending. Da mener jeg fra mandag som var?? Noen som har fått noe tilbake svar fra dem om dem har bestillt fisk til deg??
ja har kontaktet dem p. mail men får ikke svar.. tenkte at jeg skal avvente litt til med og ringe. Måtte bare høre her om noen har hørt noe
...flott gjellemarksfri discus bare 20 min fra lillestrøm, deriblandt 3 stk lss cross 9-12 cm kin 250 pr stik samt f1 grønn discus 900 pr stk...et alternativ
hehe skulle gjerne ha kjøpt meeeen har jo betalt for bestillt diskus fra "diskus isabella"
Der ser du hvor vanskelig det er å få solgt oppdrettet Discus i Norge. Ingen forstår hvilken bragd Kjartan har gjort med sitt oppdrett av grønn discus. Stendker dritt discus er å foretrekke., Norge er merkelig.
Det er ikke Norge som er merkelig Bjornik. Det som er merkelig er at du ikke tar inn over deg at mennesker har ulik smak. Noen liker VF,F1,F2 osv, andre liker Blå,Gul og Rød oppdrettsvarianter. La oss respektere det...
Hvis du tenker deg om så er det grunn til at det er vanskelig å selge Diskus i Norge i disse dager. Hovedsaklig er det på grunn av alle drittslengingen som har eksistert i Norske Akva-forum av en rekke ulike aktører. Jeg vet om en titalls mennesker som ikke tørr å bli aktive på Diskusforum i Norge pga frykt for å bli gjort til latter, og som rett og slett ikke orker å ta den negativt ladet atmosfæren som her eksiterer inn over seg.

Stendker leverer glimrende nybegynner-diskus, og til de som liker slik type Diskus...

Lykke til med ditt diskushold Diskuselsk

Vennlig hilsen
Morten
www.mgh-discus.dk

Morten Garathun-Hansen
Hvis du tenker deg om så er det grunn til at det er vanskelig å selge Diskus i Norge i disse dager. Hovedsaklig er det på grunn av alle drittslengingen som har eksistert i Norske Akva-forum av en rekke ulike aktører. Vennlig hilsen Morten www.mgh-discus.dk

Dett var et tåpelig innlegg fra min side, beklager skal ikke gjenta seg. Jeg kommer ikke til å poste så veldig ofte på akvaforumer i Norge og det er slutt på mine Discus tråder. Jeg har en personlig akvarietråd på Akvaforum jeg kommer til å vedlikeholde om min akvariedrift og VF Discus. Jeg har også noen tråder på Diskusforum.se som er et flott forum.

Jeg tror nok at det store problemet for de fleste til å holde Discus er kanskje negative erfaring rundt gjellemark og frykten å få det inn i akvariene.

Hilsen
Bjørn Johan Kirksæther
Hei Bjørn Johan

Du må for all del ikke slutte med å vær aktiv på Norske Akvaforum.
Jeg leser dine konstuktive innlegg med stor interesse. Det har jeg alltid gjort.
Det eneste jeg ville med mitt forrige innlegg er at jeg vil vi skal respektere hverandre uavhengig av hvilke type diskus vi enn måtte like...Har vi det som utgangspunkt, så kan vi bygge opp DiskusNorge igjen. Tenker på erfaringoverføring, ideer, reisebrev, tips osv...
For det er som du sier...veldig lav interesse for Diskus for tiden....

Ha det bra!

Mvh
Morten Garathun-Hansen
www.mgh-discus.dk
Morten Garathun-Hansen
Hei Bjørn Johan Du må for all del ikke slutte med å vær aktiv på Norske Akvaforum. Jeg leser dine konstuktive innlegg med stor interesse. Det har jeg alltid gjort. Det eneste jeg ville med mitt forrige innlegg er at jeg vil vi skal respektere hverandre uavhengig av hvilke type diskus vi enn måtte like...Har vi det som utgangspunkt, så kan vi bygge opp DiskusNorge igjen. Tenker på erfaringoverføring, ideer, reisebrev, tips osv... For det er som du sier...veldig lav interesse for Diskus for tiden.... Ha det bra! Mvh Morten Garathun-Hansen www.mgh-discus.dk

Jeg kommer bare til å skrive litt på dette forum for fremtiden. Jeg har lest igjennom de to mamut trådene jeg har på det andre forum og jeg er mektig lei all den krangling som var på de to trådene og det forumet så noe slikt skal ikke jeg fortsette med på dette forum.
Det kan hende jeg begynner å oppdrette litt akvarievarianter av Discus for å avhjelpe den akutte manglende tilgangen i Trondheim på gjellemarkfri og Discus av bedre kvalitet enn den som selges i byen. Jeg har forstått at dette er av interesse i klubben. Jeg tenker spesielt på den tyske rød-turkis Discusen.

Hilsen
Bjørn Johan Kirksæther
hvor kan vi kjøpe discus fra Stendker nå
Stendker har en forhandlerliste på hjemmesiden dems. Litt lengre ned finner du 'Norge' Jeg kjøpte noen udefinerte diskusser fra butikken som kom fra Tsjekkia eller Asia, men må si allt er bedre enn disse, så det blir vel 2-3 Stendker til trøst for meg også.... http://www.diskuszucht-stendker.de/135,0,haendler-im-ausland,index,0.php
Diskuselsk
ja har kontaktet dem p. mail men får ikke svar.. tenkte at jeg skal avvente litt til med og ringe. Måtte bare høre her om noen har hørt noe :)

Jeg får heller ikke svar ifra dem!
Jeg har stendker discus tilsalgs 8-9 cm
Tar kontakt på robin@sgrafisk.no
hei du

Har du bestillt diskus av dem og ikke fått varen dine??
tror de er nedlagt ..akvarier salg på finn.no..synd handla hos dem..
Buddy sartor selger stendker discus Har to små derfra som er nydelige
jamen eg bor ikkje i bærgen
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap