- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Kampfisk
Kampfisk
Postet 27.01.08 kl 19:07
Hva med dødt levendefòr? Det har altså sluttet å røre på seg for lengst
Frosne, røde mygglarver er høyt verdsatt mat hos en kampfisk.
Frosne, røde mygglarver fås kjøpt i pakker hos alle akvarieforretninger. I en vanntett og luft-tett pose med zip-lock må vel moren din kunne godta å lagre beholdningen i husets fryser?
Frosne, røde mygglarver er høyt verdsatt mat hos en kampfisk.
Frosne, røde mygglarver fås kjøpt i pakker hos alle akvarieforretninger. I en vanntett og luft-tett pose med zip-lock må vel moren din kunne godta å lagre beholdningen i husets fryser?
Postet 27.01.08 kl 19:21
Postet 27.01.08 kl 19:39
tihi :p Mødre altså, kjenner til problemet. Bare at det gjalt gresshopper til ørkenrottene mine :P:P (litt bort fra tema da) men litt gøy må man ha det, mor er til og med redd for små dyr med hale, så når disse att på til skal ha levende gresshopper ;D
Det er sikkert noe annet du kan gi den da
Finst da frossentfor du kan kjøpe på dyrebitikk da?
"Oksehjerte kan man kjøpe hos slakteren, fryse ned og raspe opp til fiskene. Man får også kjøpt ferdig raspet og frosset oksehjerte i akvariebutikken"
"Kampfisk kan bli svært glade for å få rester fra kjøleskapet. De elsker kjøtt og innvoller. De er også så småspiste at du kan legge av litt fra matlagingen uten at gjestene dine må gå sultne fra bords av den grunn. Pass bare på at kjøttet ikke er saltet, krydret, røket eller fullt av konserveringsmidler."
Hentet fra kampfisk.tk
Her er det også tips til for da
Eller du kan dra ut å fange mygg :p de liker de best levende :p:p "tihi" Ser nesten for meg at du spsringer rundt med hov å fanger mygg nå
Håper du fikk litt hjelp nå ;p
Det er sikkert noe annet du kan gi den da
Finst da frossentfor du kan kjøpe på dyrebitikk da?
"Oksehjerte kan man kjøpe hos slakteren, fryse ned og raspe opp til fiskene. Man får også kjøpt ferdig raspet og frosset oksehjerte i akvariebutikken"
"Kampfisk kan bli svært glade for å få rester fra kjøleskapet. De elsker kjøtt og innvoller. De er også så småspiste at du kan legge av litt fra matlagingen uten at gjestene dine må gå sultne fra bords av den grunn. Pass bare på at kjøttet ikke er saltet, krydret, røket eller fullt av konserveringsmidler."
Hentet fra kampfisk.tk
Her er det også tips til for da
Eller du kan dra ut å fange mygg :p de liker de best levende :p:p "tihi" Ser nesten for meg at du spsringer rundt med hov å fanger mygg nå
Håper du fikk litt hjelp nå ;p
Postet 04.02.08 kl 00:16
tjihi
ja dette er kanskje utenfor tema men jeg hadde også to ørkenrotter en gang!
mamma ga dem bort etter 1 uke....
hun likte ikke at de beit!
takk for tipset skal se innom!
takktakk!
vet du foressten hvor lenge en neontetra kan holde seg uten mat?
skal skaffe meg ett par....
KOZ!
hilsen BOBLE som er min kampfisk
ja dette er kanskje utenfor tema men jeg hadde også to ørkenrotter en gang!
mamma ga dem bort etter 1 uke....
hun likte ikke at de beit!
takk for tipset skal se innom!
takktakk!
vet du foressten hvor lenge en neontetra kan holde seg uten mat?
skal skaffe meg ett par....
KOZ!
hilsen BOBLE som er min kampfisk
Postet 26.02.08 kl 16:24
Postet 26.02.08 kl 19:08
Postet 27.02.08 kl 16:34
Postet 27.02.08 kl 16:39
Postet 29.02.08 kl 22:33