Dafnier

Hei.

Jeg var på zoo`en i dag og handlet meg noe frossenfor.
Jeg kjøpte noen plater med frossne Dafnier. Det er for jeg aldri har gitt Corydorasene mine. Er det for som Corydoras liker ?

Jeg ser at det ikke står så mye her på forumet om frossne Dafnier, så jeg trenger litt hjelp.

Er det noen andre som forer med frossne Dafnier ?
Er ikke det veldig smått? Har prøvd det en gang men husker ikke hva fisken syns om det. Sikkert ikke så populært siden jeg ikke har kjøpt det igjen

Men kan du ikke bare prøve da? Fortell hva fiskene dine syns om det
Danfier kan fanges lett i dammer og bekker tidligt på våren tror jeg. Tid for levende for heter en artikkel om danfier, men nå finner jeg den ikke.
Lars H
Danfier kan fanges lett i dammer og bekker tidligt på våren tror jeg. Tid for levende for heter en artikkel om danfier, men nå finner jeg den ikke.

Tid for levendefôr.

Har brukt frosne frosne daphnier en gang, men var ingen suksess her. Veldig smått, men frosne cyclops er like smått og det spiser de
Der var den ja! har prøvd danfier til skjørte tetra, men den største hitten her er tubifex.
Nå har jeg prøvd. Det var ingen suksess hos Tetraene og SAE`ene i 185 literen. Men hos Corydorasene gikk de ned på 1-2-3. Så Corydorasene skal få det en gang i uken.
Det var som dere sa, veldig små. Men de sank ned til bunn med en gang så coryene spiste det opp før det gikk i oppløsing.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap