Hva förer dere corydoras med? colombiatetra?

Jeg skal handle det meste jeg trenger til Corydoras på webzoo i dag, men trenger råd til hvilket för jeg skal bestille. Skal også ha Colombiatetra.

Slik det er nå så har jeg ildtetra som jeg mater med frossen røde mygglarver og JBL "Novo Bel".

Hva brukes for disse fiskene?
Jeg har jo for det meste corydoras, og fórer disse med:

JBL novotab
JBL tabis
Tetra tabimin
Meitemarksticks
Sera viformo
røde mygglarver
discusgranulat (både fra JBL og Tetra)
frossen artemia
frysetørket tubifex (en sjelden gang)

Dvs, noe frossentfór og diverse tabletter beregnet på corydoras.
Jeg får ikke til å kjøpe alt dette, så har du noen du anbefaler sterkere enn andre? Synes Tetra Tabimin så bra ut. Jeg tenker å kjøpe flere forskjellige, men har ikke råa til hele lista..

Hva med webzoo sitt malleför?
Nei, hele lista er nok ikke nødvendig. Jeg har "Bygget opp lagret" over tid

Tabimin er en tablett som alle mine cory liker veldig godt, selv om den har lavest innhold av protein og fett av alle fórtypene mine. Likevel mer enn nok til at det ikke er noe problem, altså.

Ellers er novotab noe de liker veldig godt. Av en eller annen grunn er de ikke så begeistret for tabis, selv om dette liksom skal være premiumfóret fra JBL. Fisk er rare

viformo vet jeg ikke om webzoo selger, jeg har bestilt min fra utlandet. Og webzoos egne mallepiller kjenner jeg ikke.

Uansett - du strår fritt til å velge fra øverste hylle. Men kanskje greit å ha to forskjellige pluss mygglarver, da får de litt variasjon. Kjedelig å spise det samme hele tiden også
absolutt best å ha noe å velge i ja Kanskje jeg får et slikt lager som du har etter hvert

Du mener røde mygglarver som er frossen?

Du har sikket hatt en del yngel? Hva förer du de med? Vet ikke om jeg kommer til å klekke levende artemia med det første:/ Tenkte kanskje den tørre varianten.
Ja, frosne røde mygglarver. De er helt ville når de får det
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap