Hva slags grønnsaker?

vet at man kan fore fisk på agurk men lurer på om det er andre typer grønnsaker/frukt man kan gi til fisker?
jeg har platy,guppy,kileflekkraspora og div maller.
Squash, erter, spinat og forvellet blomkål og broccoli for å nevne noe man kan gi grønnsakspisende maller de andre fiskene kjenner jeg dårlig.
Hva slags grønnsaker gir dere til sverddragere?
Anne-britt Dilling
vet at man kan fore fisk på agurk men lurer på om det er andre typer grønnsaker/frukt man kan gi til fisker? jeg har platy,guppy,kileflekkraspora og div maller.

Her () står vel det mest grunnleggende du trenger å vite om foring med grønnsaker og frukt. Jeg bruker for det meste brokkoli. Prøvde foresten med tanglopper idag, og det var kjempesuksess. Har du sjø i nærheten, anbefales det å prøve (ta de små til dine fisker). Bare huske å skylle dem i litt ferskvann først.. Tipper at både
platy,guppy og kileflekkraspora'n, ville såtte pris på levende smått. Skal ut å sanke flere, når det blir fjøre sjø idag. Når det blir varmere skal jeg ut og fange levendefor i ferskvann. Les mer her: . Hvis du har Clas Olsen, i nærheten. Så har dem lommemikroskop, som kan vere greit å ha når en skall finne ut hva man har fanget.

Lykke til

artig å vite jeg bor jo med sjø på alle kanter så da skal jeg jaggu dra å se om jeg finner noen tanglopper.
kjøpte artemia i stede for mygg larver her om dagen og de er helt gale etter den så det blir nok det fremover her,ellers har de fått agurk og blomkål.blømkålen løsnet og det var litt gøy og se yngelet svømme etter og prøve å fange den(da fikk de jo sikkelig trim også)

tusen takk for svar.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap